gezocht!!

  • Marieke Farla

    Hallo!

    Ik ben samen met twee medeleerlingen bezig aan een examenproject. We moeten een evenement gaan organiseren. Wij gaan een feestavond voor licht-dementen ouderen organiseren. De bedoeling van de avond is:

    We gaan beginnen met een diner, dan willen wij voor ander half uur een act van een artiest(en). Het thema van de avond is ‘vroeger’. Het zou leuk zijn als er vele liedjes van vroeger gezongen en gespeeld zouden worden. Is er iemand die goed met deze doelgroep om kan gaan en hun een bijzondere avond kunnen bezorgen, tegen weinig geld (we hebben niet veel sponsorgeld kunnen krijgen). Deze avond gaat plaatsvinden op 23 januari 2001, van 18.30 tot 20.00 uur. mail mij dan zo snel mogelijk. Bij voorbaat dank.

    De avond vindt plaats bij verzorgcentra Kronehoef en De Horst te Eindhoven

    Groetjes Marieke Farla

    Maarten Hendrikx

    Jolanda van Hak

  • Ellen

    Hoi…

    Tijdens mijn zoekaktie kwam ik jullie oproep tegen.

    Wat en goed idee.!!

    Zelf heb ik jaaaren met dementerende bejaarden gewerkt.

    De laatste doelgroep was alleen voor hen die begeleiding nodig hadden en zogenaamd nog zelfstandig woonden.

    Regelmatig hebben wij kleine feestjes georganiseerd voor onze bewoners.

    Het meest succesvolle was een mw. met een hand draaiorgeltje. Zij draaide en zong dat het een lieve lust was!!!

    En wat het allerleukste was is dat zij direkt op de sfeer ingreep.

    Een scala aan liedjes heeft zij, en met name voor de doelgroep bedoelt.

    Ik weet dat zij voor een avondvullend programma ong. 150,– vroeg.

    Houd er wel rekening mee dat je avond niet te lang moet duren.

    Als mensen te moe worden dan worden ze onrustig, en wil men weg om zich ‘veilig ’te voelen.!!

  • Geraldine

    Zo'n feest heb ik jaren geleden meegemaakt en toen kwamen Gert en Hermien. Dat sloeg enorm aan, dus het is inderdaad een goed idee om een artiest uit vroegere tijden te strikken. Alleen het budget kan inderdaad een probleem zijn.

    Succes gewenst.

  • Marieke Farla

    Hoi!

    Sorry van mijn late reactie maar ik zou toch heel graag meer willen weten van die vrouw met dat draaiorgeltje. Waar komt ze vadaan, in verband met de afstand en zouden wij misschien aan dat telefoonnummer kunnen komen? We zijn heel erg blij met je reactie want het gaat niet zo heel erg goed met ons sponsorgeld maar 150,- moet zeker lukken. Ik zou het heel erg fijn vinden als je me ook aan het telefoonnummer zou kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt.

    groetjes Marieke,

    Maarten en Jolanda.

    >

  • galina smitskaya

    ok e ik wil graag op komen treden als u dat wens ik ben danseres en kan een mooie muziek show presenteren mijn shows duren echter maar twintig minuten

    als u interessen heb in eindhoven vraag ik incl show en reisvergoeding 50 gulden

    ik treed op met marjorettenstokken en show staf pompoms en vlag

    het is een nette show en ik treed vaak voor ouderen op

    ik rijd door heel nederland voor shows mijn artiestenaam is galina smitskaya

    u kan me boeken op 06-23007752 of email me maar

    ik neem op met de naam yvonne ter schiphorst ik doe allerlei feesten altijd

    ik houd er van dat mensen genieten en plezier in me show beleven

    ik heb al veel voor studentes uit eindhoven op getreden en ook in bejaardentehuis

    gagelbosch ben ik een goed en graag geziene gast

    aanstaande woensdag de tiende ga ik optreden in drie bejaardentehuizen in

    tilburg op het berlagehof en op de beneluxlaan en op de herbothstraat

    zo ziet u maar ik kom overal verder heb ik ook al in ede voor gehandicapten kinderen op getreden vorig jaar oke wilt u me boeken

    dat kan altijd maar dan nu zeer binnenkort wel bellen wand iedereen boekt me he dit is uniek wat ik doe wand ik kom solo dansen en welke marjorettes hebben tegewoordig nou zo een show als ik geen een korps heeft een vlag show staf en pompoms en marjorettenstokken en doet er een show mee en dan ook nog de muziek die ik gebruik is heel mooi en staat op cd of op casetteband dus als u cd speler heeft kan ook geen probleem oke laat snel wat weten als u interesse heeft

    ik heb er echt zin in voor fijftig gulden incl reiskosten op te komen treden voor die mensen twintig minuten

    groetjes yvonne ter schipohrst -is galina smitskaya