Gezocht: leuk idee voor stukje op bruiloft!

  • Karin

    Ik ben op zoek naar mensen die leuke ideeen hebben voor een stukje wat ik en nog wat mensen kunnen doen op de bruiloft van een vriendin. Het moet in elk geval niet iets zijn met vragen stellen aan het publiek over het bruidspaar, want dit wordt al gedaan. Alvast bedankt voor de reacties!!

  • PIo

    Een soort van Kopspijkers met de bruid en bruidegom tegenover elkaar………bij een goed antwoord mag diegene met een hamer slaan…..zelf kan je dan de presentator spelen (door je bijvoorbeeld heel gek te kleden vinden mensen dat al snel leuk)

  • Herma

    hoi Karin

    wat ook in de smaak valt, is een video maken van belangrijke/gekke/blunders/leuke dingen uit het leven van het bruidspaar.

    jullie gaan als hun verkleed en spelen die dingen uit hun leven na.

    jullie laten het op een videoband/dvd zetten en spelen het af op hun bruilofd.

    ik weet zeker dat het een succes wordt. ik hou zelf helemaal niet van stukjes op een bruidloft, maar ik ben bij twee bruiloften geweest waar ze dit hebben gedaan, en er werd laaiend enthousiast op gereageerd.

    zorg er wel voor dat ook dit niet te lang gaat duren, en dat het geluid goed is.

    oh ja, het is ook leuk om voor het bruidspaar zelf , na het filmje allemaal een huwelijksgroet erop zetten, wat ze thuis kunnen bekijken.

    succes

  • Yvon

    Hebben wij ook ooit gedaan. Heel erg leuk. Nog leuker is het om in het blok hout van de man een ijzeren plaat te maken (zonder dat het opvalt). Hij kan slaan wat hij wil > de spijker gaat er niet in. En dan wint natuurlijk de bruid!

  • b klaassen

    onze eerste dochter trouwt binnenkort wij zij op zoek naar comische stukjes sketches liedjes

    hebben zelf weinig idee

  • marianne

    Onze dochter gaat trouwen. De ouders van onze toekomstige schoonzoon willen samen met ons een liedje/sketch of zo doen. Wie heeft er nog leuke ideeen?

  • sinni

    hoi dames

    wij hadden een jaar geleden op een bruiloft boer zoekt vrouw nagefilmd

    en het later als filmpje laten zien ze vonden het allemaal geweldig!

    Tip: voor de lol zal ik een man verkleed als vrouw ook meelaten doen daar laggen ze meestal om