moordspel of mafiaspel

  • Jack

    Gewoonweg onbeschoft dat al die commerciele aanbieders, tegen beter weten in, toch hun produkt gaan zitten pluggen. Hele hufterige marketing als je het mij vraagt!!

    Ik hoop dat je met geen van deze types in zee gaat. Maartenstevens lijkt mij nog de beste optie. Zelf ben ik op zoek naar een soortgelijk iets en denk erover eens contact met hem te zoeken. Dan ben je voor 5 tientjes klaar.

    WIJ ZOEKEN GEEN GRANDCAFE OF DURE ARANGEMENTEN!!

  • Bass

    Hoi Mar.

    Ik heb zelf goede ervaringen met www.CrimeTime.nl Zij verkopen diverse detective/moordspelen die je prima kan thuis spelen. Ook met grote groepen. Ik zou zeggen neem eens een kijkje.

    Succes,

    Bas

  • Esmee

    Hey!

    Ik vroeg me af of je een goed spel hebt gevonden?

    Ik wil het eigenlijk ook zelf organiseren (zonder ervoor te hoeven betalen) maar kan dus ook niets bruiksbaars vinden… Tips?

  • Harmen

    Harmen Schreef:

    ——————————————————-

    > Op moordspel vind je het Miss Murder Moorddiner.

    > Wij hebben locaties in heel Nederland.

    >

    > Sinds kort is dit spel ook te spelen in combinatie

    > met een High Tea.

    En nu is er ook nog het moordspel Groeten uit het Graf. Een speciaal moordspel voor thuis.

    Meer info op Moordspel Groeten uit het Graf

  • Liz

    Hi,

    Ben benieuwd of jullie iets gevonden hebben! Een twee-tal jaar geleden was ik ook op zoek en kon ik niets vinden .. uiteindelijk al mijn creativiteit bij elkaar geraapt en zelf een moordspel geschreven. En het bleek helemaal leuk!! Ondertussen ook al een paar feestjes opgeleukt met een moordspel (overigens schrijf ik ze nu als hobby, maar wel tegen een vergoeding ivm matrialen en tijd). Misschien is het ook een idee voor jullie om gewoon zelf een leuk complot te schrijven en er aanwijzingen en spellen om heen te verzinnen?!

    Groetjes Liz

  • Tim

    Best Liz

    Kun je mij misschien ook helpen met het schrijven van een moordspel?

    Het gaat om een historische locatie, dus met een historisch thema: Napoleon is vermoord!

    ik hoor graag iets van je (of van iemand anders die me hiermee kan helpen).

    Gr Tim (tim@timvandenberg.eu)

  • Linda

    Wie kan mij helpen met het schrijven van een moordspel voor een groep van 45 mensen tussen de 10 en 70 jaar?

  • Moordspelscript.nl

    Hallo Linda,

    Wij van www.moordspelscript.nl kunnen een moordspel voor je schrijven als je dat wil. Kijk even op onze site en neem contact met ons op als je dat wil.

    @Liz Heb je zelf een moordspel geschreven? Interesse om die te verkopen? -> neem contact met ons op!

    Moordspelscript.nl

  • Feestje Organiseren

    op feestje organiseren vind je het moordspel “De Onfortuinlijke Bankier”. Dit is via deze website te bestellen en kost 7 Euro per persoon.

    Groetjes,

    Jolanda

  • Beb

    Kijk op kampspellen (http://kampspellen.web-log.nl/kampspellen/)

    daar staat een cluedo en een moordspel (volgens mij hetzelfde) compleet uitgewerkt.

    Gratis te downloaden!!