Opdrachten vrijgezellenfeest

  • Bica

    Hoi allen,

    Wie kan mij helpen aan een paar leuke, verassende opdrachten uit te voeren tijdens een kroegentocht? Het is voor een vrouw, ik heb al een verkoopopdracht,

    Ik zou graag nog een paar leuke opdrachten hebben!

    Alvast bedankt!

    Groetjes Bica

  • Nn

    Geef haar een broek met aan de voorkant een dubbel stuk van band tot kruis zodanig dat er een soort buidel ontstaat die naar believen open en dicht gehouden kan worden. Een soort wijde clownsbroek met een binnenstuk. Tussen binnen en buitenbroek ontstaat zo een soort grabbelton. Doe hier grabbelmateriaal houtsnippers oid en kleine kadootjes in. Bijvoorbeeld fluitjes van een cent enz. Stuur haar op zaterdagmiddag een drukke winkelstraat in met de boodschap “wie wil er grabbelen” tot alle kadootjes op zijn. Ze kan zelf mensen uitzoeken en aanspreken of jullie kunnen er wat luidkeelse reklame voor maken! Sukses verzekerd.

    N

  • Kim

    Ken je nog leuke opdrachten voor een vrijgezellenavond voor een meisje???

    Wil je mij dit dan zo vlug mogelijk laten weten op mijn e-mailadres ( patteeuwkim@hotmail.com )

  • Babuschka

    Onze vrijgezel ging verhuizen naar een andere stad. We combineerden een opdracht die te maken had met dat feit, met het feit dat ze ging trouwen en haar “huishoudkennis” toe moest passen. Een speurtocht dus door haar toekomstige woonplaats. Van alle oplossingen die ze had gegeven, was de laatste, de plaats waar we met z'n allen gingen dineren. Hier moest ze alle beginletters van de oplossingen naast elkaar leggen (ze waren genummerd) en hier kwam een zin uit.

    Voorbeeld opdracht: “Loop in de stad naar Blokker, je smeert straks de bammetjes van je man. Maar waar moet dit dan in?”

    Oplossing: Broodtrommel (eerste letter B).

    Tussendoor hadden we ook ludieke opdrachten zoals:

    “Ga in Xenos binnen vijf minuten op zoek naar een feestelijke outfit voor nog geen 10 Euro in ruil voor de oplossing.”

    De zin die hieruit kwam was: “Barry heeft straks trouw: de perfecte huisvrouw.”

    Voordat we de speurtocht gingen doen, hadden we een high tea geregeld bij één van de vriendinnen thuis (dat scheelt in de kosten) De tafel was prachtig gedekt en de vrijgezel aangenaam verrast, omdat ze een echte theeleut is. Daarbij hadden we geregeld dat iedereen een klein cadeautje van maximaal 5 euro zou geven of een dierbare herrinnering zoals een foto (was soms best emotioneel, maar ook grappig!). één vriendin, had t-shirt laten bedrukken met teksten als: “Agnes gaat trouwen, wat een lol! We gooien ons nog een avondje vol.” of “Agnes raken we straks kwijt, want ze gaat trouwen die lieve meid.” Op het shirt van de vrijgezel hadden we laten drukken: “Kus me nu maar snel, want ik ben nu nog vrijgezel!” Dolle pret dus. Het kwam er op neer dat we de tocht, het eten en de avond activiteit in de shirts deden.

    Onze vrijgezel had aangegeven dat ze ooit nog wel eens wilde leren salsadansen. We hadden dus een dansleraar ingehuurd die in een zaaltje aan ons dansles gaf, dat was een groot succes! Hierna gingen we de stad in en hebben we de boel onveilig gemaakt. Tevens ontmoetten we daar de mannengroep die ook een leuke dag achter de rug had.

    Nog wat tips aan de hand van deze dag:

    Doe alleen dingen die de vrijgezel écht leuk vindt, zodat het een onvergetelijke dag wordt. Wij wisten bijvoorbeeld dat ze een echte theeleut was, niet graag voor gek loopt/in de belangstelling staat (vandaar het alternatief met “beschaafde” t-shirts en wilde leren salsadansen.

    Calculeer genoeg tijd in voor bijvoorbeeld:

    De cadeautjes bij de high tea (vanwege het emotionele of het lange nabespreken (“Wist jij nog dat we die foto maakten toen….”enz.)

    De speurtocht (vanwege de ludieke opdrachten en het vele lopen (je zult even pauze moeten houden om te lachen/foto's maken/drinken), loop hem desnoods van tevoren zelf.

    Spreek duidelijk af wie wat doet: één persoon op één taak (10 man tegelijk aan tafel dingen bespreken werkt niet) Wij hadden van de 13, 3 man!!! die alles regelden:

    1. High tea ruimte en spulletjes; gaat op de dag zelf met persoon twee boodschappen doen en met persoon 3 bereiden ze de lekkernijen voor.

    2. Maakt speurtocht en reserveert het eten (doe dit ruim van tevoren om een menu te laten opstellen).

    3. Maakt pot/beheert geld en regelt salsalessen. Bedrukt shirts (vanwege het geldbeheer)

    Succes verzekerd!

  • mariska

    hallo

    ik moet een vrijgezelle avond organiseren

    en ik heb een paar opdrachten nodig voor als we in de stad rondlopen.

    weet er iemand opdrachten mail het me dan .

    groetjes mariska

  • Henny

    HOI

    LAAT ZE 10 OF 5 MENSEN VRAGEN OM POLONASE TE LOPEN BIJ DE ORGELMAN

  • laura

    Hallo

    wij hebben aankomende zaterdag een vrijgezellenfeest heb je nog leuke opdrachten die jullie toen hebben gedaan dankje wel voor het mailen..

    groetjes laura

  • Henny

    hoi hoi

    ik las net je reactie wij hebben het vrijgezellen feest in okt. gehouden

    het is ernorm moeilijk om een leuk feestje te bedenken, waar wij tegen aan liepen was de prijs

    we hebben onze schoonzus in een marge simsons achtige jurk met grote pruik aan gekleed en mijn broer in een hondenpak

    we wisten dat ze niet samen een feestje wilde maar apart, dus we hebben ze apart opgehaald en toen ergens koffie gedronken met

    zijn alle.

    eerst baalde ze wel tot ze door hadden dat het aleen samen de koffie was, ze vonden het wel heel leuk dat ze elkaar verkleed zagen

    maar wij zijn naar schevenigen geweest

    daar op het strand gegeten we hadden een picnickmand mee (wij hadden net die ene laatste mooie dag)

    toen was de verassing dat zij mocht bungyjumpen, zij vond het geweldig, (de rest heeft niet gesprongen)

    daarna zijn we in de haven op een moterbootje gegaan voor een tochtje op zee, dat was echt geweldig, die gaat heel hard je moet je goed vast houden, wel koud

    maar dankzij dat mooie weer hadden we een spiegelgladde zee

    en daarna zijn we naar een 70-80 party geweest in doesburg (dat is niet ver van onze woonplaats daarom zo ver uit elkaar)

    maar dat was een fiasco wij waren als enigste verkleed en de band kon maar 1 liedje

    (voor het feest hebben wij ons allemaal verkleed, daar was ze heel blij om was ze niet de enigste maar stom was het zeker wel)

    er is in scheveningen genoeg op of in het water te doen, je kan daar ook als kuifje met zijn bol op je hoofd, onder water, boot tochtjes enzo

    ik weet geen tel nummers, maar google even

    wel een tip:

    geef iedereen(wij waren maar met een klein groepje) een weg werp camera

    we maakte allemaal andere foto,s van het zelfde

    van die jump sprong kreeg je een heel mooi beeld

    we hebben met de trouwdag een foto album gegeven van de hele vrijgezelledag

    (vergeet daarbij ook de suiker zakjes of viltjes of iets dergelijks niet, maakt een goede herinnering)

    mijn broer is met de groep in almere geweest hij heeft daar rond gereden in een hummer kijk maar even op de site

    http://www.vvc-adventure.nl/vrijgezellenfeest.html

    voor leuke feesten kijk ook op deze site zijn we een keer met een famillie uitje geweest, erg goed

    http://www.party-planners.nl/

    ik hoop dat jullie een gezellig en geslaagd feest hebben

    groetjes

    Henny

  • Henny

    oeps

    de opdrachten waren bij ons

    we hebben ze op de markt gezet mijn broer moest komkommers verkopen en mijn zus bloemkolen

    en ze met zijn 2en door het centrum een rondje laten lopen gaf al genoeg reactie van de mensen

    broer als hond zus in een soort marge simson aan gekleed

  • ilona

    we hebben laatst een vrijgezellenfeest gehad van mijn beste vriendin en een opdracht die het em deed was,mensen konden een euro betalen en zo zong zij een serenade aan hun :D