naam voor een feest

  • roger

    ik zoek een naam voor ee feest

  • galina smitskaya

    ik weet geen naam maar ik wil u wel atenderen op het feit dat ik graag voor zestig gulden op feesten en partijen op kom treden incl reiskosten en show

    ik doe shows als marjorette en cheerleader maar dan komisch ik haal mensen uit het publiek die mee moeten doen krijgen een marjorettenstok in hun handen en moeten zelfde als ik doen verder kom ik veel bij vrijgezellenfuifjes en neem die persoon flink te grazen ook werk ik vaak aan grappen van colegas die hun andere kolega is tuk willen nemen op een leuke mannier daar werk ik ook aan mee dus

    verder doe ik bruiloften ,verjaardagen,jubileums,etc etc je kan het zo gek niet noemen of ik doe het alleen geen strip of sex dat doe ik niet oke wil je wat meer info dat kan bel me maar op 06-23007752 of email me

    verder zijn mijn optredens 20 minuten lang en daarin heb ik een show met de volgende atributen show staf marjorettenstokken en vlag en pompoms

    als er iemand verjaart en u moet een verassing voor die persoon hebben kan u me ook bellen ik stem dan een persoonlijke show op die persoon af

    oke dit is uniek wat ik doe dus wees er snel bij wand agenda is altijd gevuld

    waarom zo goedkoop zult u denken voor zestig gulden inc reisvergoedinge en show

    nou simpel omdat het voor mij puur hobby is en ik het leuk vind om mensen te entertainen

    groetjes mijn eigen naam is yvonne ter schiphorst maar mijn artiestenaam is

    galina smitskaya roger schreef:

    >

    > ik zoek een naam voor ee feest

  • MM

    wat voor soort feest??

    MM

  • Rene

    Ik hoop voor u dat u dit niet zwart doet! Want wanneer dat zo zijn dan kunt u zich nog eens lelijk bezeren!