Feest

  • Paula

    Hallo

    Ik heb een vraag:::

    Mijn man word 2 febr.65 jaar.En ik wil er iets groots doen.

    Heb er iemand voor mij een idee.

    Graag heel vlug.

    Paula

  • Wouter

    Hallo Paula,

    Ik zou zeggen: Huur een stripper in. Altijd leuk een lolletje op je 65ste :-))

    Greetz, Wouter

  • galina smitskaya

    ja ik heb een iedee en ik weet zekr dat u en u man verast zullen zijn

    ik treed namelijk voor jong en oud op ben niet duur

    ik vraag 70 gulden incl show voor heel nederland wat ik doe dat is het volgende

    ik heb komische shows als marjorette en cheerleader het is nieuw in nederland

    de kerels moeten namelijk mee doen met een marjorettestok en ook oefeningen doen en na afloop krijgen ze een oorkonde van mijn show

    lijkt het u wat ik treed op geen sex ofstrip

    er is wel een komische strip akt bij maar dat wil niets zeggen er gaan dan twee jasjes uit tot ik aan me uniform ben verder blijft alles aan hoor geen vunzigheid dus

    mijn show varieert van prijs

    als u dicht bij woont bij mij is het goedkoper inverband met reiskosten he

    maar het is nooit duurder dan zeventig gulden het optreden duurt tussen twintig

    en een 30 minuten in totaal ik treed op sollo en ik treed op met marjorette stokken

    show staf pompomps vlag

    alleslei atributen die deze unieke show mooi maken u zult lachen tot en met

    zorg als u mij daarom boekt dat u u foto toestel en video karera klaar heeft

    om mooie show van uw man en familie te filmen of fotograaferen

    oke u kan me bellen op 06-23007752 wacht niet t lang wand ik word veel gevraagd

    of email p.terschiphorst@chello.nl mijn man is me manager en neemt meestal telefoon op maar is allemaal goed hoor hij kan ook alles met u afspreken en de eventueele vragen beantwoorden wij komen met openbaar verveor en rijden door heel nederland voor optredens het optreden is niet duur omdat het meer een hobby s voor ons om op te treden oke ik woon zelf in helmond dus als u in

    eindhoven woont of helmond hebt u geluk wand dan kom ik optreden voor 40 gulden incl reiskosten

    oke groetjes en wie weet tot ziens op de verjaardag van uw man zal hem is goed

    te grazen nemen he word echt lachen Paula schreef:

    >

    > Hallo

    > Ik heb een vraag:::

    > Mijn man word 2 febr.65 jaar.En ik wil er iets groots doen.

    > Heb er iemand voor mij een idee.

    > Graag heel vlug.

    >

    > Paula

  • paula

    Hallo Wouter

    Dat doe ik s.avonds al een stripster.

    Lijkt mij leuk

    Weet je nog iets.

    Paula