Vervelend

• Ulf

Ik haat feestjes!

Ik zoek contact met mensen die hetzelfde gevoel bij feestjes hebben om te kunnen praten over de leegheid en oppervlakkigheid van feestjes.

• Sjaki

ga je eigen lekker aftrekken dan en sodemieter op met je gezeik

• Dzjiel

Zo, scherpe teksten! Last van hinder?

• xcept

sjaki heeft een beetje last van een ruk syndroom denk ik. als je je alleen en leeg voelt op een feest ben je of op een heel rustig feest, of je houd gewoon niet van feesten, hierbij nodig ik je niet uit voor mijn feest! hoop dat je ooit inziet dat feesten gewoon superbruut is, en het is je eigen instelling dat je het niet naar je zin hebt!

el groeto Xcept

• India~

Ik kan me best voorstellen dat je niet van bepaalde feestjes houdt. Maar er zijn veel verschillende feesten! Als je niet van praten houdt, ga dan ergens naar toe waar het geluid zo hard staat dat dat niet hoeft. Lekker dansen.

Of probeer eens een paar glazen alcohol, dan lijkt oppervlakkig geneuzel al een stuk leuker en doe je vanzelf mee!

Of ga naar feestjes waar je iets actiefs kunt doen, laserschieten, karten, bowlen.

Als je zoveel feestjes hebt dat het je dwars zit ben je schijnbaar wel populair… vreemd.

Als het vooral verjaardagen betreft, zou je af en toe eens op een ander tijdstip dan de rest kunnen komen. Dus overdag of op een andere dag nog even langs gaan omdat je ‘niet kon’. Met 2 tot 4 man kun je vaak veel leuker praten en wat dieper overal op in gaan, als dat is wat je zoekt.

Succes ermee!