Reactie IMPULZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Peter Farla

Ik ben dit wwekend naar IMPULZ geweest in de brabanthallen in Den Bosch. Het begin was gelijk al heel erg @!#$!!! We kwamen eraan en we stonden gelijk al in de rij om binnen te komen. De deur waar we met enkele honderden mensen door heen moesten stond 40 cm open. Dus het duurde te lang.

Toen stonden we in de rij en blijkt dat de garderobe vol is!!@!@@%!^@%&^%

Dus konden we onze jas niet ophangen, @!#$!!!!! Die mensen weten toch precies hoeveel mensen er komen op zo'n feest. Ook waren de rijen bij de WC"s veel te lang en de ingangen te klein. Ze leren het ook nooit.

Nu het positeive gedeelt: Ik vond het voor de rest een goed feest met een goede sfeer en zwaar relaxed harde muziek. Zwaar dansen…en veel mooie vrouwen. Maar of ik de volgende keer weer ga….!?!?!

Greetzzzzzz

• Sjaki

Ja inderdaad het begin was zeer klote bij de deur!! vooral toen er gedouwd werd maar verder vondt ik het feest vet echt goeie muziek en ook goed hard..

Ik ben ook vreselijk uit mijn dak gegaan..

En dat van de WC's zullen ze wel nooit leren

//\\//\\zzl

• xcept

ja ben het roerend met je eens. wij hadden de mazzel dat een bekende belde om te zeggen dat het een teringzooi was met de garderobe. we hebben onze jassen terug naar de auto gebracht! savonds een taxi gescored.

verder was de muziek uitermate relaxed en heb ik een prima feest gehad. was klote toen we in de rij stonden trok men op een gegeven moment (na drei fockin kwartier) de deur open en werden we door de mensen achter ons naar binnen geduwd. vond ik helemaal @!#$ maar goed.

ik ga de volgende keer zeker weer. is outdoor in bussloo, zelfde lokatie als mysteryland, word gewoon zupoertof en misschien zie ik je daar! party on dudes!

mzzl xcept