Ideeën feestje 25 jarig jubileum

• Chris

Hallo

binnenkort zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en ik ben nu op zoek naar leuke dingetjes die zoal op een jubileum gedaan kunnen worden.

Heeft iemand ideeen voor een spelletje of iets anders of heb je iets leuks meegemaakt op een bruiloft van iemand, schrijf het op het prikbord aub.

• Peter

Maak er een surpriseparty van met www.derivermenband.nl.

Of doe de weet je nog van toen quizz, waar de band dan introotjes laat horen die ze moeten raden, en bij elk goed antwoord moeten ze hem voordansen.Chris schreef:

>

> Hallo

>

> binnenkort zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en ik ben nu op

> zoek naar leuke dingetjes die zoal op een jubileum gedaan

> kunnen worden.

> Heeft iemand ideeen voor een spelletje of iets anders of heb je

> iets leuks meegemaakt op een bruiloft van iemand, schrijf het

> op het prikbord aub.

• Jacqueline

Kijk eens op www.4feest.nl Boordevol ideeën.

• W.v.d.Giessen

Hi,

Jullie bericht heb ik gelezen en ik vraag me af of we elkaar misschien kunnen helpen. Wij hebben op 30 juni het 25 jarig huwelijksfeest van onze zuster en zijn dus net als julle op zoek naar ideeën. We hebben nog niet zoveel, waar we vooral naar op zoek zijn, zijn teksten op bekende wijsjes die door iedereen meegezongen kunnen worden en eventueel leuke , gekke , gezellige spelletjes, waar een grote groep aan mee kan doen. De volgende bladvulling hebben wij inmiddels: persoonlijke horoscopen of een relatiehoroscoop, gescande foto's van bv beroemdheden met daarop de hoofden van het bruidspaar, krantenknipsels met daarin hun namen en natuurlijk toepasselijke grappen,moppen.

ik hoop dat jullie voor ons ook wat hebben.

Veel plezier,

H.v.d.Giessen