Kan iemand mij helpen aan een leuk idee voor een vrijgezellenfeest????
Als je met meiden bent: neem een les buikdansen. Daarna kun je bv in stijl in een Turks restaurant gaan eten. Je hebt ook gelijk iets leuks voor op de bruiloft: geef een demonstratie van wat jullie geleerd hebben.
Tips: haremkleding is te huur bij de feestwinkel en het nummer Caroline van Fleetwood Mac is orientaals genoeg en niet zo lang.
En pretparken doen het altijd goed.
Veel succes en plezier!
Henriette
je zou b.v. erotische kunnen dineren in rotterdam of in eindhoven. Ik ben 5 jaar geleden in Rotterdam geweest maar dat was echt gaaf. Alleen nu heb ik gehoord dat het verbouwd is en lang niet zo leuk is in Rotterdam. Nu gaan we er een in eindhoven organiseren. Het leek ons eens leuk o te zien hoe het daar is. Ik hoop dat, als je heen gaat ook net zoveel plezier hebt als mij
Als ik nog een tip mag geven, wij zijn laatst in Amsterdam en hebben een geweldige dag gehad. Een rondleiding gedaan op de Wallen en wat erotische winkeltjes, een paaldansclubje en de condomerie bezocht. Toen een Smartlappen Workshop gedaan, dat was hilarisch, zeker omdat de bruid in kwestie een eigen liedje ging zingen. Aan het einde van de dag zijn we toen nog met een bootje gaan varen en daarna eten in een travestieten restaurant. TOen natuurlijk nog stappen, eerst naar Rembrandtplein en toen een kroegentocht gedaan richting Leidseplein. Dat is makkelijk te vinden allemaal… Echt een aanrader.
Hoi Priscilla,
wij hebben met de dames laatst een ontzettend gaaf vrijgezellenfeest gehouden! Het maken van je eigen speelfilm en de vrijgezel speelde de hoofdrol. Wij als vriendinnen mochten invullen wat er in de film moest gebeuren. Zo gedraagt ze zich als vrijgezel in de kroeg en krijgt allerlei aandacht van de heertjes. Leuk om terug te zien, zo kan ze haar vrijgezellenbestaan keer op keer terugkijken op dvd! En ook leuk om de reactie van haar man te zien..
Het bedrijf dat dit doet heet Toffisch, moet je maar eens googelen!
Succes met het zoeken naar een gaaf feest!
Wat ook leuk is:
- Naaktmodel tekenen of schilderen (op locatie of in atelier)
- De aanstaande bruid, elkaar, of een (naakt)model bodypainten
- Een schaars geklede ober, die tijdens je feestje of activiteiten de drankjes en eten komt serveren.
Ben zelf al 8 jaar model, zoek je een leuk model (jongeman, 28 jaar), of ben je op zoek naar leuke adressen voor activiteiten, stuur me maar een mailtje: aenw19@hotmail.com
Groeten,
Johannes
Beste Maria,
Wij zijn op zoek naar een leuke invulling van een vrijgezellenfeest voor een vriendin.
Het maken van een film lijkt ons erg leuk! Op het internet zijn alleen geen voorbeeldfilms, gemaakt op een vrijgezellenfeest, te vinden.
Is dit een heuse aanrader? En mag je helemaal een eigen draai geven aan de invulling van deze film?
Vriendelijke groeten,
Marieke en Maaike
Hallo Maaike,
Wij hebben laatst ook bij toffisch een vrijgezellenfeest gehad en hebben echt een super leuke film gemaakt! Je moet ze gewoon even
mailen of bellen en dan leggen ze heel goed uit wat ze wel en niet doen! Ze maken een soort script precies op de wensen die jullie willen
en wat helemaal bij de vrijgezel past. Niet zo'n standaard filmpje dus.. ik vond dat wel een plus punt.
Ook zijn het hele spontane meiden ipv een oud man met een camera. Heel gezellig allemaal!
Succes met organiseren!
Groetjes Anouk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?