Ideeen huwelijksfeest

• Joyce

Wie heeft er ervaring met het doen van leuke sketches, liedjes, grapjes etc. voor een 25-jarig huwelijksfeest. Het is een ramp, Maar ik kan zelfs niet op thema's daarvoor komen. Wie helpt? Het is wel de bedoeling dat we als familie zelf iets doen.

• monique

Hoi Joyce,

Misschien is het leuk om wie van de drie te spelen. Je kunt dan een panel samenstellen van vrienden en /of familie. het panel bestaat uit zogenaamd: Loes Haasdijk, Albert Mol, Martine Bijl. Dit zijn hele bekende mensen voor het bruidspaar. Was namelijk een populair programma in die tijd. De kandidaten bestaan ook uit familie of vrienden. Zij spelen de bruid of de bruidegom. Het panel stelt vragen aan de kandidaten. Je kunt dan een paar ludieke vragen verzinnen. Tevens kun je het bruidspaar zelf in het panel deel laten nemen. Zij kunnen dan zelf vragen verzinnen die zij eigenlijk aan zichzelf stellen. Bijvoorbeeld stale je de vraag aan de kandidaten hoe zij hun partenr hebben leren kennen. Voor alle panelleden verzin jij een antwoord wat lijkt op datgene wat echt waar is. Uiteraard kun je het zo gek maken als je zelf wilt.

Morgen ga ik zelf dit idee ten tonele brengen. Volgens ons, de voorbereiders, lijkt het erg leuk. We hebben in ieder geval veel plezier gehad met de voorbereidingen. Als je wilt weten hoe het met ons morgen afgelopen is, moet je me maar mailen.

Veel suc6, ik hoop dat je iets aan dit idee hebt en dat je nog andere tips krijgt.

Groetjes, Monique.