Heeft iemand een orgineel idee voor een feestgids,

  • Kim

    Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. Nu zoek ik een origineel idee voor een uitgave van een feestgids. Je hebt namelijk gewone feestgidsen, kalenders, telefoonboekjes…. Kan iemand ons een ander idee geven?

    In ieder geval alvast bedankt!

    groetjes

    Kim

  • thijs

    Ik heb laatst een hele leuke site gezien, boordevol kado ideeen:

    http://www.iedee.nl, misschien heb je daar wat aan

    MzzL, Thijs

  • Wilma Brink

    http://home.wanadoo.nl/wilma.brink/

    Op deze site vind je vanalles voor het maken van een feestgids.

  • Tanja

    komen er nog meer goede ideeen? Ik moet er nl ook een maken!

  • Hans Stemerdink

    Maak eens geen gids, maar een grote pilaar of totempaal van kartonnen dozen o.i.d. en plaats dat op een goed toegankelijke plaats in de feestzaal zodat alle gasten de ruimte hebben om bij gelegenheid de gedichtjes, annekdotes en verhaaltjes te lezen en evt. foto's of cartoons te bekijken.

  • Karin

    Hoi Wilma

    Ik wilde heel graag jouw site bekijken omdat wij ook een feestgids moeten maken maar helaas kan ik jouw website niet bezoeken omdat het genoemde website niet bekend is.

    Zou je me kunnen vertellen hoe ik dan aan ideeen kan komen voor een feestgids want mijn broer gaat trouwen en we willen iets speciaal doen.

    groetjes karin,

  • karin

    Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd, heeft iemand een leuk idee voor een voordracht? Alle reacties zijn welkom…

    Groetjes

    Karin

  • WilmaBrink

    Wij hadden laatst op een bruiloft ipv van een receptieboek een tafellaken waarop we met watervaste stift een boodschap gericht aan het bruidspaar konden schrijven. Deze werden later met borduursteken “”overgeschreven". Dit zag er echt heel mooi uit.

  • patatoloogje

    is wel een leuk idee hans

    maar ze kunnen het niet beware dus zal je toch iets van een boek moeten maken zodat ze het toch kunnen bewaren verder vind ik het een heel goed idee

    groetjes van patatoloogje

  • Marina Platte

    Hoi Kim,

    Aan de datum te zien zijn je ouders inmiddels al bijna 26 jaar getrouwd!

    Ik hoop dat je toch iets aparts hebt kunnen doen.

    Na tig bruiloften zijn ook wij door onze originele ideeën heen, maar jij hebt het over een telefoonboekje. Dit ken ik dus nog niet, maar hoe moet ik mij dat voorstellen?

    Groeten,

    Marina