leuke manier om geld kado te geven

• Faith

Hier staan wat leuke manier; misschien heb je er iets aan?!

http://www.eenverjaardagskado.nl/interactief/specials/geld-geven-voor-een-verjaardag_74.html

• henk

Kijk eens op www.123bedankt.nl

Jet doosje, de Kadobonkado is daar voor geschikt.

succes.

Henk

• Daan

1. Neem een glas 2. doe een briefje of geld in de beker 3. vul hem 80% volmet gele jel 4. andere 20% vullen met scheerschuim

• Anja

http://www.vhz.nl/images/stories/projects/bruiloft.jpg

Maak zelf een kado-glasplaatje en stop in het glazenbuisje nog een geldbedrag. Op die manier geef je een kado en een hele leuke herinnering aan die dag.

Groetjes, Anja

• hans

Pak ontbijtkoek en meng het met water doe er geld tussen en voila poepgeld :P:P

• Speranza

Hoi Anja erg leuk om zo je geld kado te geven.

Maar waar kan je die sulletjes geven dat glasplaatje en dat glazen buisje en die lettertjes.

Mijn broer wordt zaterdag 50 dus lijkt me wel een leuyk idee,alleen moet ik het dan morgen gaan kopen.

Hoor graag spoedig van je.

Doeggiee Speranza

• mireille

Koop een kauwgon doosje geen sportlife daar zitten er twaalf in en is te veel maar een doosje met 9 vakjes haal alle kauwgom eruit en vouw er briefpapiergeld in.

vervolgens knip je folie op de maat en plak je alle vakjes weer dicht.

Dan maak je op je computer een mooie wikkel om het doosje mee te bekleden b.v met een mooie foto met tekst.

Ik heb dit gedaan voor een trouwerij. Het is even uitrekenen hoeveel briefjes je nodig hebt maar het resultaat was echt fantastisch.

suc6

• Che

Mijn Broer is morgen jarig en ik heb een leuk idee nodig voor geld cadeau te geven

Alvast bedankt(:P)

• emma

als je met bv pasen een geld wil geven :

koop een leuke paastak en maak van briefgeld strikjes door ze telkens te vouwen.

hang het aan een kertstak paastak bloesemtak en je hebt een tak met geld