bruiloft

• brennel

mijn vriend en ik willen volgend jaar graag gaan trouwen , maar we willen niet een supergrootfeest geven , en het mag ook niet te duur worden.

maar we willen wel iets aparts gaan doen met onze familie en vrienden.

wie heeft er leuke ideeen????

• Michel Bekker

Hallo,

Een feestje geven hoeft natuurlijk niet duur te zijn. Het ligt er helemaal aan wat je wilt. Wil je een feest in een zaaltje geven of heb je iets heel anders in je hoofd om te gaan doen?

Bij een feest hoort eigenlijk ook muziek. Als je dat graag wilt dan kan ik je misschien wel helpen. Wij zijn Drive-In-Discotheek Midden Nederland, wij draaien op alle soorten feesten, alle soorten muziek. Het is maar wat de klant wil.

Onze prijzen zijn niet zo heel erg hoog vergeleken met bands en drive-in-shows, die vaak wel tussen de fl 700,- en fl 1400,- vragen voor een avondje optreden.

Wij draaien al op feesten vanaf fl 300,-, het ligt er natuurlijk hoe ver het feest bij ons vandaan wordt gehouden en hoe lang het duurt.

Misschien heb je hier iets aan. Als je meer informatie wil dan kan je me gerust mailen. michelbekker@hotmail.com voor alle vragen, over ons, de prijzen. Denk er maar eens over na.

Veel succes,

Met vriendelijke groet,

Michel Bekker - Drive-In-Discotheek Midden Nederland

• Diana

Ja hoor! Ik weet niet waar jullie wonen, maar als je eens een bruidsbeurs bezoekt kom je op heel veel leuke ideeen! 26 en 27 oktober is er eentje in Haarlem en op 3 maart in Alkmaar. Wij staan er zelf ook op met een kraam van theatraal entertainment; leuke typetjes op je feest! Misschien vind je dat een leuk idee! Moet je maar even kijken op onze website www.dieuwertjetheater.com

Groetjes van Diana en Sabine!