Hoe geef ik een feest?!?!waar, hoe, enzz..Please h

• José

Haai!

Ik wordt in Januari 16, en ik wil samen met een vriendin een feest geven.. (met muziek en drank enzo.. in een zaal met ongeveer 75 mensen)

maar ik heb dit nog nooit gedaan, dus ik zou niet weten waar ik het moet houden, wat ik allemaal moet regelen (hoeveel drank/ dj/ muziekinstallatie/ en alles wat ik nodig zou hebben)

dus ik zou graag tips willen van mensen met ervaring of weeter iemand misschien een site waar ik info kan vinden??

alvast bedankt

groetjuzz + Kuzzz, jose

• Nancy Bos

Hoi! Het slimste is om bij bijv. buurtcentra te informeren of ze een zaaltje verhuren, die zijn meestal goedkoper, of anders bij café's. Bij café's verkopen ze er meestal ook drank bij, dan betaal je per gedronken drankje, anders als je het zelf gaat regelen kun je het beste nadenken hoeveel er ongeveer gedronken zal worden en dat bij een makro of iets dergelijks inkopen. Daar kan je ook chips en zo krijgen.

Als je een dj inhuurd huur je hem meestal compleet met installatie in.

Mocht het allemaal te kostbaar worden dan kun je natuurlijk ook nog entree vragen, da's ook niet raar…

Succes er mee,

groetjes Nancy

• Vier Feest !!

Kijk voor de leukste feestideeën en feestadressen op www.4feest.nl

• MichelB

Hallo Jose,

Misschien heb je al iemand, maar ik zou je toch wat info willen geven over onze Drive-In-Discotheek.

Samen met een vriend heb ik een Drive-In-Discotheek. We hebben veel ervaring met het draaien van muziek op verjaardagsfeesten, schoolfeesten en examenfeesten. We doen niet alleen dit soort feesten, maar ook bruiloften, personeelsfeesten enz..

Het ligt eraan wat voor soort muziek je wilt, maar we hebben waarschijnlijk wel alles wat je wilt in huis. Ook ligt het eraan wat je eraan wilt uitgeven. We nemen zelf alle spullen mee, dus dat hoef je niet te huren, maar een belangrijke factor is natuurlijk waar het feest wordt gehouden.

Wil je meer info? Stuur dan even een mailtje naar: michelbekker@hotmail.com of bel even naar: 06-26780614

Succes!

• joy

heey jose

ik ben net 17 en heb ook het zelfde probleem gehad.

ik ging kijken op site,s

en daar vond ik een hele leuke plek mischien heb je er wat aan.

het is heel groot en je mag overal komen.

kijk even op www.scouting.nl en ga dan naar s-Gravenzande

knuffel joy

• max

hoii,

je kan een zaaltje huren. maar het ligt er meer aan hoeveel mensen je uitnodigd. je moet eerst een planning maken. hoeveel geld jullie nodig hebben voor de drank en de versiering en bijvoorbeeld een dresscode is altijd leuk!:) bijvoorbeeld zwart/wit of juist wit/zilver of verzin zelf een leuke dresscode.