Wie kan mij helpen aan de inhoud van een feestgids. Leuke grappige en foute dingen.
Hoi,
Ik ben benieuwd wat voor een soort feestgids je in elkaar aan het zetten bent. Gaat het om ideeën voor leuke feesten of wil je er ook leuke ideeën voor cadeaus in zetten. Als het laatste ook de bedoeling is dan heb ik iets heel leuks voor je. Het gaat om een nieuw product dat nu op de markt geïntroduceerd gaat wordt, een primeur dus. Het product heet “w-doubleyou” en het is een leuk nieuw artikel dat zich uitstekend leent om bv. als cadeau te doen bij een vrijgezellenfeest, of op een verjaardag, of voor kerst, of voor valentijn etc. Dit zeer intieme kado is een kit die alle benodighdheden bevat voor het maken van een perfecte rubberen kopie van de penis van je partner. Zie je het al voor je, een kado dat ten eerste zeer origineel is om te geven, erg grappig om te krijgen, een kado dat ontzettend opzien gaat baren bij iedereen die ermee in aanraking komt en daarmee door de van mond tot mond reclame een goed lokkertje voor klanten zal zijn om deze in je gids op te nemen.
Als je meer informatie wilt over dit product kun je kijken op de volgende site www.w-doubleyou.com. Je kunt ook mij bellen op 06 29 07 48 13 (ik ben de agent voor dit product).
Met vriendelijke groet,
Brankica
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?