wie weet leuk idee voor kinderfeest

• Ingrid van Voorst

Wie weet er een leuk idee voor een kinderfeestje? Mijn dochter wordt binnenkort 5 jaar en dat willen we vieren! Wij wonen in Ede (gld) en het moet niet te duur zijn. Wie helpt ons?

• Renske Stuijt

Je kan een themafeest houden en daarbij alle kinderen laten schminken en dan bijv. een toneelstukje opvoeren. Kijk bijv. eens op mijn site: http://www.stuijt.nl/renske.html daar kan je doorklikken naar mijn schminksite.

Groetjes, Renske

• joepie

Je kan een luchtkasteel huren en kamelen huren zodat de kids kunnen rondrijden door de tuin op kamelen en rond kunnen springen, je kan een paintball oorlog organiseren met lasers en alles erop en eraan, je kan bassie en adriaan huren om een middagje lol te maken, je kan ze meenemen naar een kartbaan of indoor skibaan. Je kan ook een helikoptervlucht over jullie huis organiseren en dan een parachutesprong om vervolgens in de tuin te belanden waar je dan eventueel van een hijskraan kan bungeejumpen in een zwembad gevuld met bier waar ze allemaal van mogen drinken totdat ze te dronken zijn dan ga je naar een mooie stripclub waar ze allemaal los mogen gaan om vervolgens met een limousine naar Amsterdam te rijden waar ze op het Leidseplein mogen KOEKHAPPEN !!!!!

• Jacqueline

Kijk eens op www.kinderfeest.info (www.4feest.nl)