Help! feest van m'n pa en ma

• Rianne

Ik weet het jullie worden dood gegooid met de vraag of er nog voordrachtjes zijn voor een 25 jarig huwelijks feest, maar ik hoop toch dat er nog mensen zijn die ons kunnen helpen. Een liedje maken vind ik te saai, ik hou meer van wat spectakel. Wie weet er wat en wil reageren alvast bedankt!!

• annemarie post onderweegs

jekunt genog dingen doen ik weet niet waar jullie wonen maar als er een traptaxi is of iets anders in die vorm dan kun je dat ook doen mijn stiefmoeder is vandaag 50 jaar geworden gisteren hebben wij haar op gehaald met de traptaxi dat is namelijk een fiets met twee stoelen en is versierd anders een stukje voor dragen hoe ze elkaar hebben leren kennen groetjes uit groningen

• Brenda

Hoi

Wij hebben pas een soort “gevoel van” gedaan,

we hadden de zaal in 2 groepen gedeeld en daarna stukjes van de top 40 van toen laten horen.Omstebeurt moest de titel & de artiest geraden worden.(vader en moeder als teamleiders)

En het refrein moest mee gezongen worden.

Omdat er ook kinderen bij waren hebben we die erbij betrokken door punten te laten geven voor het zingen van het refrein.

Wij waren in een restaurant……..

we hadden placemats gemaakt van de krantenkoppen van toen….

Heel leuk om te maken en op internet zie je genoeg!!!!!!

Ik hoop dat je er wat aan hebt?!

Groetjes Brenda

• Experience drive-in shows

Tja het enige waarmee ik je kan helpen is heet aanbieden van een drive-in show (=disco die ik heb en die overal opgezet kan worden, desnoods in huiskamer). Hiervoor vragen wij een kleine vergoeding. Als je meer wilt weten kan je emailen naar experiencedrivein@hotmail.com Groetjes Tom

• Henk

Beste Rianne,

Jij was op zoek naar spectakel, informeer maar eens bij Bandparodist Ome Henk.

Surf dus snel naar www.omehenk.net en informeer vrijblijvend naar meer info.

• Ad

Laat het Duo “2Force”, je ouders terugbrengen in de tijd met een geweldig optreden, zodat je ouders deze speciale dag nooit vergeten en er nog lang over wordt gesproken.

Neem voor meer info Contact op met:

Avalon-Music-Management

06-28832581

• pipo

afscheidslied