12/1/2 getrouwd

• paula

hoi

weet iemand wat tedoen.voor 16augustus 2001.dan zijn wij 12/1/2 jaar getrouwd

we zijn met +30 personen.

de meesten tussen de 50 en 70 jaar.niet zo duur,

paula

• Henk

Beste Paula,

Een bandparodist is een hele leuke afwisseling, en maakt je feest helemaal compleet.

En goedkoper dan je denkt.

Meer info www.omehenk.net

Gegroet Henk Tielemans

• Marion Wijnberg

Hoi Paula,

Je kan eens kijken op www.deeerstekeramiekkamer.nl. Voor 23 euro p.p. schilder je eigen servies bijelkaar.

groet, marionpaula schreef:

>

> hoi

> weet iemand wat tedoen.voor 16augustus 2001.dan zijn wij

> 12/1/2 jaar getrouwd

> we zijn met +30 personen.

> de meesten tussen de 50 en 70 jaar.niet zo duur,

> paula

• Tim Niezen

Hallo paula,

16 augustus 2001 is al geweest, maar ik neem aan dat je 2002 bedoeld.

Ik weet geen echte thema's, maar ik weet wel dat ik, samen met 3 andere jongens een drive-in show heb en wij verzorgen alle feesten(qua muziek en licht dan) wij hebben ruime ervaring met 60's, 70's, 80's feesten en ook heel veel met de muziek van nu. Lijkt he je wat of heb je nog vragen? Stuur mij dan even een mailtje naar: timnieze@xs4all.nl. De prijs voor een avond draaien incl. opzetten en afbouwen bedraagd bij ons circa 50euro (andere gelijkwaardige drive-in's vragen hier 300ero voor, maar wij hebben jubileumkorting!!!)

Met vriendelijke groet,

Ti Niezen paula schreef:

>

> hoi

> weet iemand wat tedoen.voor 16augustus 2001.dan zijn wij

> 12/1/2 jaar getrouwd

> we zijn met +30 personen.

> de meesten tussen de 50 en 70 jaar.niet zo duur,

> paula

• john brouwer

Hallo Paula !!!

Mischien heb je al wat gevonden maar als dit niet het geval is neem dan eens contact met ons op.

Wij verzorgen al vele jaren diverse partijen voor grote maar zeker ook voor kleine gezelschappen.

Mischien is het leuk om er een leuke thema middag van te maken met B.v een rondvaart of een uurtje bowlen met een lekker warm / koud buffet en de gezellige live muziek van een allround accordeonist.

De kosten van zo middag zijn zeer betaalbaar !!!!!

Informatie ??????????

Bel Hans Reijken Tel : 030-2881039