Hoi!!!
Eind deze maand wordt mijn vader 50 jaar. We willen hem graag verrassen. Wie heeft er leuke ideeën voor deze verjaardag of weet iemand misschien een site waarop ik info kan vinden.
Groetjes Kitty
Hallo Kitty,
Ik heb afgelopen vrijdag feest van ons pap gehad omdat die 50 was geworden, we
hadden toen een tuin feest gegeven met een chinees bufet laten komen voor 100 man.
Ook hebben we toen een stukje gedaan over de 3 engelen en dan moet ons pap 10 beloftes afleggen was echt een heel leuk stuk het duurdt niet lang als je het wilt hebben kan ik het door mailen na jouw maar dan moet je dat maar even zeggen.
Je moet het dan nog wel een beetje aanpassen op jullie pap maar dat is zo gedaan .
Groetjes Danny
Hallo Kitty,
Toen mijn man 50 werd,hebben s,avonds de uitgenodigde op de fiets bij ons laat komen.Om 7 uur s,avonds verscheen er een tractor met wagen er achter met een dweilorkest erop.Verrassing was compleet Met feestmuziek en mijn man op de wagen zijn we toen naar zijn stamcafe gereden met allemaal bellende fietsters er achterOok thuis zou je een dweilorkest kunnen laten komen.
Veel plezier!
Hallo Kitty ;
Ben je nog op zoek naar een leuk optreden van een allround zanger /entertainer voor het verjaardags feest van je vader ??????
Boek dan JOHN BROUWER met een zeer breed meertalig repertoire en een eigen licht en geluidinstallatie kan John een zeer leuk optreden voor jullie verzorgen tevens is het mogelijk om John voor een hele avond te boeken buiten het live zingen verzorgd hij dan ook de gehele avond gezellige muziek voor jong en oud.
Tevens kun je bij ons terecht voor O.a : Bandparodisten - Boerenkappelen - Speciale acts b.v een Buikdanseres of een travestie livezangact -Ect ect ect.
Bel voor meer vrijblijvende informatie naar :
H.R Entertainment
Hans Reijken
Tel : 030-2881039 - 06-50870598
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?