Abraham

• Kitty

Hoi!!!

Eind deze maand wordt mijn vader 50 jaar. We willen hem graag verrassen. Wie heeft er leuke ideeën voor deze verjaardag of weet iemand misschien een site waarop ik info kan vinden.

Groetjes Kitty

• Danny

Hallo Kitty,

Ik heb afgelopen vrijdag feest van ons pap gehad omdat die 50 was geworden, we

hadden toen een tuin feest gegeven met een chinees bufet laten komen voor 100 man.

Ook hebben we toen een stukje gedaan over de 3 engelen en dan moet ons pap 10 beloftes afleggen was echt een heel leuk stuk het duurdt niet lang als je het wilt hebben kan ik het door mailen na jouw maar dan moet je dat maar even zeggen.

Je moet het dan nog wel een beetje aanpassen op jullie pap maar dat is zo gedaan .

Groetjes Danny

• Henk

Beste Kitty,

Huur een bandparodist in,dit zorgt altijd voor een half uurtje vermaak.

B.v. BANDPARODIST OME HENK, de site is www.omehenk.net.

Kijk daar maar eens rond.

Gegroet Henk.

• Kitty

Hoi Danny!

Bedankt voor je reactie, als je het wilt mailen graag.

Groetjes Kitty

• Louise

Hallo Kitty,

Toen mijn man 50 werd,hebben s,avonds de uitgenodigde op de fiets bij ons laat komen.Om 7 uur s,avonds verscheen er een tractor met wagen er achter met een dweilorkest erop.Verrassing was compleet Met feestmuziek en mijn man op de wagen zijn we toen naar zijn stamcafe gereden met allemaal bellende fietsters er achterOok thuis zou je een dweilorkest kunnen laten komen.

Veel plezier!

• john brouwer

Hallo Kitty ;

Ben je nog op zoek naar een leuk optreden van een allround zanger /entertainer voor het verjaardags feest van je vader ??????

Boek dan JOHN BROUWER met een zeer breed meertalig repertoire en een eigen licht en geluidinstallatie kan John een zeer leuk optreden voor jullie verzorgen tevens is het mogelijk om John voor een hele avond te boeken buiten het live zingen verzorgd hij dan ook de gehele avond gezellige muziek voor jong en oud.

Tevens kun je bij ons terecht voor O.a : Bandparodisten - Boerenkappelen - Speciale acts b.v een Buikdanseres of een travestie livezangact -Ect ect ect.

Bel voor meer vrijblijvende informatie naar :

H.R Entertainment

Hans Reijken

Tel : 030-2881039 - 06-50870598

• blaasvaak

Hoi,

Sarah en abraham te huur op www.blaasvaak.nl

Groeten, jan sikking

• sandra

hoi danny,

kun je mij ook dat stuk mailen van de 3 engelen ?

wij hebben op 3 augustus ook een 50 jarige en zoeken nog wat om te doen

groetjes sandra

• Julie

hoi danny,

mijn vader wordt binnenkort 50 ,

dat toneelstukje lijkt me een heel leuk idee

kun je dat naar mij doormailen aub?

alvast bedankt

Julie

• Els

Hallo Danny,

Ik ben op zoek naar iets voor een collega van mij die 50 wordt. Is dat toneelstukje met die engelen daar iets voor? zo ja, zou je mij dat dan ook willen mailen. Alvast bedankt voor de moeite,

Els