ideen voor een leuk maar niet al te duur 25-jarig

• anita

Hallo,

Een collega kraamverzorgende van ons viert haar 25-jarig jubileum. Wij vieren dit met 11 personen maar hebben niet zo'n heel erg groot budget hiervoor n.m 16 euro per persoon. Nu willen we best wat bijleggen want voor dit bedrag doe je niet veel. Wie heeft er voor ons ideeen zodat we onze collega toch op een leuke manier kunnen verrassen.

• lian

Ik weet niet of het een hele dag moet duren, maar wij zijn een keer met een hoop muziek bij iemand gaan ontbijten, heel erg leuk en goed te doen voor 16 euro.

• Nagine

Ga maar eens kijken bij http://www.demproductions.nl

Spectaculaire themafeesten met shows en acts, special effects, live muziek, uitgebreid buffet en drank voor maar 47 euro all-in p/p.

Feest ze, Nagine.

• mevr de vries

wij hebben es een keer voor mijn schoonouders toen ze 50 werden een boek gemaakt over hun leven

dat is natuurlijk ook goed te doen voor een 25 jarig huwlijksfeest

de foto's zijn er al en je vraag gewoon familie en kennisen wat er allemaal gebeurd is aan leuke dingen en plakt dat allemaal in een album geboorte kinderen etc etc etc

een kennis van ons was 25 jaar getrouwd en hadden voor de visite boiekenleggers gemaakt met een foto van het gezin en hebben alle kennissen hun aller lekkerste recept op laten schrijven

en er een kook boek van gemaakt

aan de voorkant een foto van de persoon in kwestie

een reeks vragen

van hoe hebben we elkaar ontmoet en wat is (man) zijn beste eigenschap volgens jou(dat zelfde natuurlijk bij de vrouw

wat is je leukste herrindering etc etc etc

en dan op de achterkant het allerlekkerste recept schrijven

was erg leuk ontvangen

veel plecier

• ursula

Hallo Nadine,

Hallo,

Ik heb sinds 8 weken een eigen bedrijfje en verkoop belegde broodjes, Surinaamse broodjes en Surinaamse maaltijden. Oa. kipsate, kip kerrie, hete kip, lamsvlees, rundvlees, kousenband/zoutvlees, pom en roti's. Dit kan men dan combineren met rijst, nasi of bami. Als groenten kan men kiezen uit komkommer (zuur) en/of spitskool/kousenband.

Misschien is het wel een idee voor jullie, ik doe ook catering.

Vb. saotosoep, en/of kippatei

sate met satesaus

rundvlees

hete kip

met *witte rijst en/of gebakken rijst (nasi)

*bami

zuurgoed

Enige interesse?? U kunt altijd even bellen of langskomen.

0297-527788 (vragen naar Ursula) ma t/m vr van 10u30 - 19u