leuke feestlocatie rond amstelveen??

• Henriette

Hallo,

Wie kan mij helpen?

Volgend jaar ga ik trouwen en we zijn nog op zoek naar een leuke feestloctie in amstelveen en omstreken.

Het gaat mij er vooral om dat het niet zo'n grote partyzaal is maar meer een “bruine kroeg” idee.

Het gaat om een receptie plus feest voor 100-200 man.

Iemand leuke suggesties??

Alvast bedankt!! Henriette

• Linda K

Hoi Henriette,

wat dacht je van Silversant in bovenkerk, of het farregat op de oosteinderweg

in Aalsmeer.

De zotte wilg grand kaffee aan de westeinderplas is aalsmeer ( aan het water)

succes enhuu mooie dag gewenst

grt Linda

• marjan

Hoi Henriette,

Misschien is “Ufot” ook een leuk idee. Ufot is een dansgelegenheid, maar enigszins klein van opzet. Leuke bars en de sfeer is intiem.

Is in Amstelveen aan de Oranjebaan.

Wens je veel succes bij jouw keuze en vooral een heel leuke dag.

groeten, Marjan.

• Jacqueline

Kijk eens op www.4feest.nl

• bianca

Het farregat in aalsmeer is inderdaad erg gezellig en ook abina of don panza(boverkerk)Henriette schreef:

>

> Hallo,

>

> Wie kan mij helpen?

> Volgend jaar ga ik trouwen en we zijn nog op zoek naar een

> leuke feestloctie in amstelveen en omstreken.

>

> Het gaat mij er vooral om dat het niet zo'n grote partyzaal

> is maar meer een “bruine kroeg” idee.

>

> Het gaat om een receptie plus feest voor 100-200 man.

>

> Iemand leuke suggesties??

>

> Alvast bedankt!! Henriette

• ursula

Hallo Henriette,

ik heb sinds 2 mnd een bedrijfje in Uithoorn, ik verkoop belegde broodjes, Surinaamse broodjes en Surinaams eten (en catering). Misschien als je een locatie hebt gevonden, zou ik eventueel het menu kunnen verzorgen. Er is keuze uit kipsate met satesaus, kip kerrie, hete kip, rundvlees, lamsvlees, pom, kousenband/zoutvlees. Hier kan je dan rijst, nasi of bami bij serveren. Als groenten, eventueel komkommer (zuur) en/of spitskool/kousenband of iets naar eigen keuze.

Heb je eventuele interesse, kan je contact opnemen met 0297-527788 en vragen naar Ursula. Tevens heb ik op 9 november ook een bruiloft voor 160 mensen en in Amstelveen, daar hebben ze een zaal gehuurd. Maar dat is dus wel alleen een zaal en verder moet je alles zelf regelen.

Groetjes en succes, Urs.