Rollenspel

• Jan & Brigitte

We willen op een familie-weekeind een rollenspel gaan spelen. Wie weet hoe je aan zo'n uitgeschreven spel kunt komen. We bedoelen bijvoorbeeld een moorddiner of haloween/western enz. Alles wat je vindt op het internet maar wij hebben alleen een beschrijving nodig, kortom alleen het verhaal met rolverdeling. Als iemand wat weet we houden ons aanbevolen.

Bij voorbaat dank.

• Silvia

Hallo Jan en Birgitte

ik heb jullie e-mail gelezen, en ik zou jullie graag willen helpen, maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik zou daarom graag aan jullie willen vragen, als jullie antwoord krijgen, of jullie het rollenspel dan ook aan mij zouden kunnen/willen sturen.

Ik zou het heel fijn vinden

bij voorbat bedankt

groetjes SILVIA

• Esther de Bruin

Ha Sylvia,

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik moet voor volgende maand een feestje voor onze afdeling organiseren een een moordspel ofzo leek me wel leuk. Maar moeilijk, moeilijk, moeilijk….. Het valt echt niet mee om een script te pakken te krijgen.

Als jij iets hoort of ontvangt, zou jij mij dan ook willen berichten. Dat zou geweldig zijn.

Alvast bedankt.

Groetjes, Esther

• Esther

Hallo Sylvia,

Ik heb je al eerder geschreven, maar nu heb ik denk ik wel goed nieuws voor je.. Ik heb namelijk een moordspel voor 11 personen gekregen. Misschien heb je er wat aan. Zelf heb ik er eigenlijk 1 voor 17 personen nodig, maar die heb ik nog niet. Weet jij iemand die mij ermee kan helpen???

Als je het scenario wilt ontvangen, dan hoor ik het wel.

Groetjes, Esther

• Esther

Hallo Jan en Brigitte,

zijn jullie al een stapje verder met je rollenspel? Ik zelf ben op zoek naar een scenario voor 17 personen. Ik heb een moordspel voor 11 personen in de aanbieding, mochten jullie geinteresseerd zijn.

Laat even wat van je horen.

Groetjes, Esther

• Jan & Brigitte

Nou…. Eigenlijk best wel, waar gaat het over??? etc. Wij horen graag even

meer!

Alvast bedankt!

Jan & Brigitte

• Karin

Beste Esther,

Ik zag je mailtje en ik ben ook op zoek naar een rollenspel voor een avondje en ik vroeg me af of je er misschien nog een copie van had?