Wie kan mij een goed adres geven waar wij (een bedrijf met 200 man personeel) een leuk kerstfeest kunnen houden.
Evenementen bureau mag ook
M Borman
Organisatieburo DEM Productions beschikt over diverse locatie's met ruimte voor 100 tot 800 personen.
Spectaculaire themafeesten speciaal voor bedrijven met shows en acts, live muziek, figuranten, special effects, decoratie, uitgebreide buffetten en drank.
Op onze website heeft u een keuze uit zeer veel verschillende feesten die geheel op uw wensen kunnen worden aangepast.
Ook de data kan geheel op uw wensen worden afgestemd.
Succes met zoeken en feestze!
http://www.demproductions.nl
Ik heb sinds 6 weken een eigen bedrijfje en verkoop belegde broodjes, Surinaamse broodjes en Surinaamse maaltijden. Oa. kipsate, kip kerrie, hete kip, lamsvlees, rundvlees, kousenband/zoutvlees, pom en roti's. Dit kan men dan combineren met rijst, nasi of bami. Als groenten kan men kiezen uit komkommer (zuur) en/of spitskool/kousenband.
Misschien is het wel een idee voor jullie, ik doe ook catering.
Vb. saotosoep
sate met satesaus
rundvlees
hete kip
met *witte rijst en/of gebakken rijst (nasi)
*bami
komkommerzuur (met ev. tomaat)
Enige interesse?? U kunt altijd even bellen of langskomen.
0297-527788 (vragen naar Ursula)
Gaarne verzoek ik u contact op te nemen met D&S Entertainment Amsterdam alvorens u een beslising maakt. Wij hebben ruim 5 jaar ervaring in met name grotere personeelsfeesten.
U kunt ons te allen tijden bereiken via e-mail of op telefoonnummer 06-44640581.
Met vriendelijke groet,
D&S Entertainment Amsterdam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?