www.kinderfeestideetjes.nl

• Sebastiaan

Dit is een site met allerlei ideetjes b.v. musea met speciale kinderprogramma's, schooltraktaties, de colaproef, tram huren, lekkere hapjes, kleine spelletjes, enz.

• Nicole Broshuis

Ik neem afscheid van mijn klas. En wil iets leuks trakteren. Iets lekkers en het moet ook leuk voor de kinderen zijn. Heb je enkele leuke ideeën?

Groetjes nicole,

• fatima

Welke groep is het? Ik heb wel eens een trein gemaakt met voor elk kind een wagonnetje. In het raam van het wagonnetje had ik een geprinte foto van mijn dochter geplakt en op de wolk die uit de locomotief kwam heb ik een leuke afscheidstekst geschreven. In de wagonnetjes kun je van alles doen.

Een sateprikker met daarop een Pikachu, gemaakt van gele vaatdoekjes. aan de prikker…kaas, worst e.d.

Bananenbootjes, sateprikker in het midden met aan weerszijden een touwtje waar je nibbit rings of spekkies aandoet. Een ronde drop als reddingsboei, een blauwe snoephaai om het spannend te maken.

je ziet….ideeen zat….

Groetjes fatima

• Hetty

kijk eens op www.vanharte.nl hier kun je allerlei traktatie-ideetjes vinden. Ik heb in mijn klas ooit de verhuismuizen getrakteerd. op de site die ik net noemde vind je een voorbeeld van een muis met een koffertje in de hand, op geel papier kopieren, inkleuren, erachter plak je een klein doosje snoepjes en met plakband plak je er een lollie aan vast. de lollies steek je in de oase die je bekleed met groen crepe-papier. een erg leuk gezicht en leuke reacties van de kinderen. er zijn in de bieb ook boekjes over traktaties, ik weet de namen ervan niet meer. groetjes hetty

• janneke

op www.flapstaart.nl staan ook leuke traktaties. dan heb je er zelf geen werk meer van!

• Joost

Op www.jarigejob.nl heb je naast veel feestideeen en kadotips ook nog eens een gepersonaliseerde verjaardagskalender! Alles op 1 site… echt veel leuke doe tips en links naar andere pagina's

Groetjes

Joost

• Jacqueline

Kijk ook eens op www.4feest.nl (meer dan 90 pagina's feestinformatie en locaties).