Mijn vader wordt 50!!!

• monique

Binnenkort wordt mijn vader 50, en dat wil ik natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan!!

We hebben al een zaal geregeld waar we het feest kunnen vieren. Nu zoek ik nog leuke ideeen om het feest specialer te maken. Het moet een feest worden die hij nooit zal vergeten. Heeft iemand leuke ideeen?

Ook wil ik graag iets “opvoeren” voor mijn vader, iemand hier ook nog ideen over??

Of een kado- idee?

Alvast bedankt!!!

• anja

Hoi

Ik weet niet of je al muziek hebt of een act maar mijn man werd 40 en ik heb een suprise party gegeven voor hem op 8 febr .We hebben een geweldige avond gehad en hoe dat komt ??? Door een persoon namelijk Wally Peryll . Ik kan je dus maar een tip geven ga eens kijken op de site van Wally. www.wally-preyll.nl.

Veel succes.

groetjes van anja

• Henk

Beste Monique,

Een origineel kado is misschien wel een suprise in levende lijve.

Bandparodist Ome Henk zorgt er voor dat hij werkelijk al het publiek meesleurt in zijn act.

Het mes snijd zeker aan meerdere kanten, U een origineel kado, U heeft een komische onderbreking, en als laatste maakt er Ome Henk een onvergetelijk feest van.

Surf maar eens naar www.omehenk.net en laat je verassen.

Groetjes Ome Henk

• jan

Is ome Henk duur? we zoeken iets voor iemand die sara wordt en dat wordt in huiselijke kring gevierd in schiedam en het zou dan om een klein optreden gaan waarbij diegene is ff lekker in het ooitje genomen werd

• henk

Beste Jan,

Op de site www.omehenk.net kunt U gemakkelijk een prijsopgave doen.

Binnen 24 uur heeft U dan de prijs in huis.

Maar bedenk wel:

Een feest is pas een feest als Ome Henk is langs geweest.

Gegroet Ome Henk.

• mark

hoi ik weet niet of je al iemand hebt voor de muziek

maar ik draai zelf heb eigen drive-in show mocht je intresse hebben

mail me dan

markkuipers@hotmail.com

oja moet wel een beetje in de buurt zijn ik kom zelf uit overijssel

groeten mark

• Hetty

Mijn moeder wordt binnenkort ook 50. Ze is dus geboren in de jaren ‘50 en daarom houden we een ’back to the fifties party'. Het is de bedoeling dat iedereen in gepaste kleding komt. Misschien ook een idee voor jou?

Verdere tips voor de aankleding, hapjes, een kado en een lied zijn bij mij ook nog welkom.

kijk ook eens op www.vanharte.nl

op www.bismajeur.nl vindt je ook nog ideeen om mensen in te huren voor bv zoiets als ome henk, ook verhuur van attracties etc.

• aleg

gefeliciteerd

• Jacqueline

Kijk ook eens op www.4feest.nl