Inspiratie en ideeen gevraagd!!

• Mirthe

Aangezien mijn vriend en ik in juli 10 jaar samen zijn, en een week later hij 25 word….leek het ons een leuk idee om een feest te geven. Maar aangezien dat het enige idee is wat we kunnen bedenken, kunnen we wel wat hulp gebruiken. Dus mijn vraag is:

Wie weet er een leuke site waar we inspiratie kunnen opdoen? Of wie weet er een leuke idee voor ons? De bedoeling is om het thuis te houden, in de tuin. Over het budget zijn we nog niet uit, dus het mag een goedkoop maar ook wat duurder idee zijn, zodat we alle opties open houden!!

ALvast bedankt!!

Mirthe

• janneke

Hallo,

Als je de gasten een leuke attentie mee naar huis witl geven dan heb ik wel iets leuks voor jullie. Wij kunnen voor jullie bakjes maken met een foto + tekst van jullie er op. De bakjes kunnen door jullie zelf gevuld worden met bijv. een klein presentje of zoetigheid (inhoud 250cc).

De bakjes kosten slechts 0,65 euro per stuk, incl. foto en naam er op!! Niet duur toch?

Kijk maar even op www.flapstaart.nl Daar staan dezelfde soort bakjes op maar dan met andere afbeeldingen.

Groetjes van JannekeMirthe schreef:

>

> Aangezien mijn vriend en ik in juli 10 jaar samen zijn, en

> een week later hij 25 word….leek het ons een leuk idee om

> een feest te geven. Maar aangezien dat het enige idee is wat

> we kunnen bedenken, kunnen we wel wat hulp gebruiken. Dus

> mijn vraag is:

>

> Wie weet er een leuke site waar we inspiratie kunnen opdoen?

> Of wie weet er een leuke idee voor ons? De bedoeling is om

> het thuis te houden, in de tuin. Over het budget zijn we nog

> niet uit, dus het mag een goedkoop maar ook wat duurder idee

> zijn, zodat we alle opties open houden!!

>

> ALvast bedankt!!

>

> Mirthe

• Miss TEDDY

Kijk dan eens op mijn website:

http://www.missteddy.tk

Professionele dragqueen, o.a. bekend van TV en finalist in Miss Travestie Noord Nederland Verkiezing (dus KLASSE!) die tegen opvallend lage tarieven (zie boekingspagina op mijn website) extravagante, stijlvolle en/of ludieke optredens verzorgt.

Ook voor feestjes thuis ben ik beschikbaar!

Groetjes en tot mails!

Miss TEDDY!

(I Miss my TEDDY, don't you?)

• Mirthe

Heel leuk, maar deze tips heb ik net niet nodig! Ik bedoel meer of iemand een idee heeft voor een thema, misschien een idee voor de aankleding, hapjes, drankjes………….enz enz. Ik ga voor een tuinfeest met 30 mensen geen dragqueen inhuren, of bedankjes meegeven. Dus bedankt voor de moeite, maar nee dank je!

Mirthe

• TEAM ACTIEF

Een leuke workshop?

Is iets wat mensen niet snel doen op hun feest, maar ik weet zeker dat dat lang zal blijven hangen bij de deelnemers.

Percussie is denk ik erg leuk.

Voor meer info zie onze site

www.teamactief.nl

Groeten stefan

• Jacqueline

Kijk ook eens op www.4feest.nl of www.4feest.be

• wouter

Wij hebben thuis regelmatig een cocktailparty gehouden. Is makkelijk omdat je je gasten zelf aan het werk zet, hoef je zelf niet hele tijd voor het drinken te zorgen. Je zet op een tafel een fles wodka, gin en tequilla neer. Dit zijn de basisdranken voor het alcoholgehalte. Dan een aantal likeuren voor de smaak en tonic, cola, jus etc. Kijk eens in een coctailboek voor wat recepten, zet deze op een A-4tje en laat je gasten vervolgens zelf mixen en uitproberen. Zorg ook voor wat alcolvrije ingredienten zoals vruchtensappen en grenadine. Je bent wat meer geld kwijt voor de drank, maar je hoeft daarna zelf weinig te doen. Je gasten voorzien zichzelf en hebben een leuk gespreksonderwerp.

Het is leuk om wat extra decoraties toe te voegen uit de feestwinkel, zoals leuke gekleurde rietjes, parapluutjes, etc. Ook een coctailshake- beker is leuk, maar hoeft niet perse. Een ijsemmer is wel handig.

Succes.!!

• Renate

Een bbq natuurlijk, even naar de slager voor vlees en een bbq en klaar! Te sloom voor jullie–> vraag of iedereen verkleed komt, tropisch is wel leuk en makkelijk en dan kan je ook gaan limbo-dansen. Ook karaoke kan, beetje drank er tegenaan en lallen maar.

Succes en alvast feli, Renate