Reunie obs De Tweesprong/obs Heusdenhout

• N. van Straaten

Op 4 juli a.s. neemt Martha Wessels afscheid van o.b.s de Tweesprong. (voormalig obs Heusdenhout)

Juffrouw Martha heeft ons duidelijk te kennen gegeven dat ze een reünie ten zeerste zou waarderen, zodat ze op een waardige manier haar beroep als lerares op onze school achter zich kan laten.

Van harte nodigen wij u uit om dit samen met ons te komen vieren in de vorm van een reünie.

Zo hopen wij juffrouw Martha een onvergetelijk afscheid aan te kunnen bieden.

Misschien tegelijk een leuke gelegenheid voor u om wat oud-klasgenoten te spreken!

U komt toch zeker ook!

U bent van harte welkom v.a. 20.30 uur op school (Kapelstraat 15).

U kunt zich aanmelden door overmaking van 5 euro op bankrekeningnummer: 9551242 t.n.v. Reünie obs de Tweesprong te Breda.

Wel duidelijk uw naam en adres vermelden op de overschrijving alsook het jaar dat u van school bent gegaan.

Geef dit door aan oudleerlingen!!

• Wendie

Als ik dit had geweten, was ik er 100% bij. Ik hield van deze juffrouw.

Zij was als een moeder/ oma voor mij.

Ik zal haar nooit vergeten en ik hoop dat ik haar op ee ndag een dikke knuffel kan geven nu ik volwassen ben.

Hopelijk heeft ze een hele fijne afscheidsfeest gehad!! En gelukkig was ze er nog toen ik op deze school zat. (ik ben van 1984)

Groetjes,

Wendie!