Clown voor SARAH (50 jaar)

• Nancy

Hallo,

Mijn moeder word in september 50 jaar.

En dit vieren wij groots met zaaltje enz.

Nu lijkt het me leuk om een clown te laten komen (rond een uur of 22.00) om een beetje door de mensen heen te lopen en een beetje gek te doen.

Dit is op 6 sept. in Zoetermeer.

Heeft iemand wat informatie voor mij of weet je iemand, laat het me dan weten a.u.b.!!!!!!!!

Gr,

Nancy

• John Brouwer

Hallo Nancy :

Als muziek en artiesten bureau uit midden Nederland verzorgen wij al vele jaren leuk en vooral betaalbaar entertainment op de meest uiteenlopende feesten en partijen.

Zo hebben wij in ons bestand vele clown`s die eventueel op het verjaardagsfeestje van je moeder een optreden kunnen verzorgen.

Maar mischien is het ook leuk om b.v een bandparodist of een zanger / zangeres te laten optreden dit soort optredens zijn over het algemeen zeer geslaagd bij familiefeestjes.

Graag geven wij je meer vrijblijvende informatie hiervoor kan je ons bellen 7 dagen per week op telefoonnummer 030-2881039 B.g.g : 06-50870598 mocht je dus geïntereseerd zijn in een van onze geweldige act`s ??? dan horen wij dit graag.

M.v.g : H.R.Entertainment Hans Reijken Houten. Nancy schreef:

>

> Hallo,

>

> Mijn moeder word in september 50 jaar.

> En dit vieren wij groots met zaaltje enz.

>

> Nu lijkt het me leuk om een clown te laten komen (rond een

> uur of 22.00) om een beetje door de mensen heen te lopen en

> een beetje gek te doen.

>

> Dit is op 6 sept. in Zoetermeer.

>

> Heeft iemand wat informatie voor mij of weet je iemand, laat

> het me dan weten a.u.b.!!!!!!!!

>

> Gr,

> Nancy

• 4FEEST.nl

Kijk voor de leukste feestideeën en locaties op www.4feest.nl voor Nederland en www.4feest.be voor België.