bandjes zanger zageres gezocht

• marc soer

kleine bands zanger zangeres gezocht voor in klein cafe optetreden

voor een redelijke prijs erg gezellig cafe zie www.demusketier.nl

optreden gezocht voor 1 en 2 oktober as

groetem marc soer

• lilian

Hoi daar,

Je kan effe spieken op www.soundingear.com wij zijn een allround feest coverband!

Ik denk eerlijk gezegd dat deze formatie ietwat aan de prijzige kant is (wij zijn allen prof muzikanten!) maar je kan evt ook alleen beide zangeressen boeken die komen dan met orkestbanden optreden dit is uiteraard veel goedkoper! ( dit alles is een avond vullend programma -met band die keer een uur of vier keer drie kwartier, -met alleen zangeressen drie keer die kwartier!

Groetjes Lilian (sound in gear!)

• leo

Hallo,

Ik ben zanger / gitarist, onversterkt zodat men kan praten maar ook luisteren.

Ik doe dit al vele jaren en heb een breed repertoire opgebouwd. Ik maak sfeer op

terrassen en in restaurants op barbequefeesten en partijtjes.

Ik speel 60 er jaren muziek. Ik ben woonachtig in Bolsward Friesland, maar ben i.b.v. eigen vervoer.

Duur ben ik niet. Voor een optreden van een avond of middag vraag ik 100,– contant.

Mocht het optreden 's avonds zijn, dan vraag ik enkel om ergens te kunnen overnachten.

Als je belangstelling hebt of vragen, kun je mailen naar: leo5102001@yahoo.co.uk of bellen naar:

overdag: 0513 - 41 60 27 (vragen naar Leo)

of 's avonds: 0515 - 57 62 22.

Met vriendelijke groet,

Leo.