sponsers gezocht??????

• saakje

Hallo allemaal

Wij hebben volgend jaar 60 jarig bestaan van onze buurtvereniging .Zoals iedereen weet kost alles veel euries en als buurtver.is het geen vette pot. Wij willen deze dag toch iets moois doen voor de jeugd. We tellen momenteel 98 gezinnen. Weet iemand welke bedrijven sponseren? Ik heb er al geprobeerd maar lukt niet echt.Natuurlijk ben ik niet speciaal op zoek naar euries (zou wel mooi zijn) maar ook speelgoed om de spellen dag af te sluiten zou heel leuk zijn. Wij organiseren voor de jeugd door het jaar door ook veel.

Groetjes van saakje

• ACTING-OUT

Als je sponsers zoekt kan je het beste de MKB-ers uit je straat, buurt /wijk vragen om mee te doen dat zijn de gene die er belang bij kunnen hebben.

Verder hebben een aantal gemeente sport en spel uitleen als onderdeel. probeer die eens. en sommige gemeente hebben ook wel een potje voor wijk/buurt feesten dus ren naar de balie van je gemeente huis.

• stef

in ruil tegen reclame willen mensen/bedrijven altijd wel iets doen, dus roep de krant er bij !!

• saakje

Hoi

Bedant voor jullie tips ik ga er zeker iets mee doen. Alleen wat de gemeent betreft, daar was ik mee begonnen, maar helaas waarschijnlijk valt deze aktiviteit er niet onder. Toch vul ik de gevraagde formulieren in en blijf wel proberen Allemaal bedankt voor de tips en het meedenken.

• Sandra

Bij ons in Delft heeft de gemeente een speciaal budget voor buurtfeesten, die bedragen lopen soms wel op tot € 500 of € 1.000!

Zeker interessant om bij jouw gemeente navraag te doen.

En lukt het je dan kun je mooi twee kinderschminkers inhuren: klieder klowns uit Delft, dat ben ik samen met mijn zus.

Kijk op: www.kliederklowns.tk voor foto's van ons werk!

Veel succes bij de werving van gelden!

groeten Sandra