Help...hoe organiseer je 500 kopjes koffie op hetzelfde moment?

• Kirstin

Hallo! Ons feest is uitgezocht, de locatie bekend en de plannen zijn in de maak. We gaan samen met en voor 200 kinderen een geweldige circusuitvoering doen. Alles geregeld, helemaal toppie!

Maar daarmee zijn we er natuurlijk nog niet. Want bij die 200 kinderen horen ongeveer 400 ouders/verzorgers plus ongeveer 200 broertjes/zusjes/opa's en oma's en verdere aanhang, die allemaal wel een kopje koffie lusten in de pauze. En wel tegelijk, als het ff kan :-)

Even een praktisch probleem dus: hoe krijg je voor zo'n 600 man koffie en thee bij elkaar zonder dat je zelf helemaal doordraaid? Ik zit zelf aan de huur van twee grote koffiegamellen/ketels te denken met zo'n kraantje onderaan. Maar waar huur je die? Hoe gaat dat met koffie zetten? Wat kost de huur van zo'n ding?

Heeft iemand toevallig zoiets in de verhuur en wil dat volgend jaar juli voor 1 avondje aan ons verhuren?

Hellup!!!!!!!!!!!!!! Ik heb nog wel 8 maanden om hier over na te denken, maar wil toch wel graag een handvat :-)

• ACTING-OUT

ik zal het huren!

kijk eens bij Boels.

• Nathalie

Misschien kan je iemand daarvoor inhuren?Vraag diverse cateraars hoeveel het kost als je voor 750? mensen koffie/thee wil verzorgen.

• Guus

Besteed het uit vraag in je kennissenkring eens rond wie dit voor jouw wil opzetten doe het niet zelf want waarschijnlijk ben je die dag druk genoeg.

Kijk eens in het rond bij bevriende sportverenigingen vaak kun je daar zo'n kan gratis lenen (wel een goede ingang hebben) en anders inderdaad Boels!

Succes.