Onze dochter wordt 30 jaar en willen graag iets voor haar regelen maar weten niet wat.Ze houdt van gezelligheid feesten als het maar leuk is.
Wie heeft een orgineel idee?
wat dacht van een surprise-party? gewoon bij je thuis, huur wat sta-tafels (van die dingen waar je aan kan hangen) en zet een berg drinken op een tafel zodat iedereen lekker zelf kan pakken. Lok haar met een smoes weg, zodat jullie de voorbereidingen kunnen treffen, verstuur stiekem de uitnodigingen en zorg dat het geheim blijft. Met een thema aan het feest gekoppeld zodat iedereen verkleed moet komen is het helemaal een succes, want zo zorg je er voor dat mensen die elkaar niet kennen toch met elkaar in contact komen. Op die manier wordt er nog lang over haar feest nagepraat!
Wil je bijvoorbeeld ook een grime laten doen als je besluit er een thema avond van te maken en heb je bijvoorbeeld kostuums nodig, dan kun je op mijn site een kijkje nemen, wellicht zit er wat voor je bij. Wij rekenen € 7 voor een individuele grime in Delft en voor de verkleedkostuums rekenen we € 10, dan heb je een beetje een indicatie. Mijn webadres is: www.kliederklowns.tk
Veel succes met organiseren en vergeet niet: voorpret hoort er ook bij!
Wat vindt u van een sieraden workshop? We zouden de workshop ‘s middags kunnen doen en aansluitend kunt u de gasten die hier niet aan deel willen nemen laten komen voor het feestje ’s avonds.
Mijn ervaring is dat vooral mensen die verrast worden met een sieraden workshop het echt geweldig vinden! Neem eens een kijkje op mijn site voor meer info. Ik kom door het hele land. Wellicht tot ziens!
Groetjes, Danielle Sleyser
www.bisjoe4joe.nl
Ps: In de maand april heb ik ook nog eens een leuke aanbieding! Kijk hiervoor bij ‘nieuws’.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?