Vraag betreffende opening

• Annelies

Hallo,

Ik zou graag jullie creative inslag even willen horen. Ik ben een opening voor een bank aan het organseren.

Het zijn toch wat sjiekere en statige mensen en ik moet dus niet aankomen met themafeesten als ‘Disco’ etc. Heeft iemand van jullie misschien een goed idee, een rode draad of een creative inslag die ik zou kunnen uitwerken?

Aantal gasten: 300

Alvast bedankt!

Groeten, Annelies.

• Stefan

afhankelijk van jullie “ruimte/budget en tijd is er veel mogelijk”.

denk bv aan een show (dans en muziek), roofvogel show, gekke artiest die door de gasten heen loopt. maar ook leuk is een cassino ( bank/geld).

Vergeet de catering niet die MOET op en TOP zijn. als je mensen vraagt hoe was….. beginnen ze altijd over het eten!!

Stefan

ACTING-OUT

• DJ-FELIX!

BESTE ANNELIES:

Heb en Superidee:Wat dacht je van een LOUNGE als thema? Luxe lichte hapjes oa. sushis,tapas ,coole drankjes verse gezonde sapjes, wat bankstellen en strakke tafels met moderne kaarsen en op de achtergrond en DJ die LOUNGE-NUJAZZ-BOSSANOVA-IBIZA-CHILL-AMBIENT& CHILLOUT-Muziek draait?

Meer weten/intresse?

mail naar deejayfelix@hotmail.com

• Michael Rutten

Wij hebben echt ervaring en wij halen echt niet het onderste uit de kan. Dus mocht je interesse hebben en kunnen we wat voor jullie doen dan verneem ik dat graag. Stuur me even een mail met daarin de gegevens waar we contact mee op kunnen nemen.

In afwachting op je reactie.

Groet,

Michael