Dringend hulp nodig!!!!!Kom kijken

• Susan

Hoi allen, avonden achtereen zitten zoeken en peinzen om een leuk vrijgezellenfeestje voor mn zusje te organiseren. We gaan dit doen met 6 personen en het liefst 'smiddag iets en afsluiten met etentje en daarna iets drinken.

Ik denk dan niet aan het standaard paintball of lasergamen maar net iets heel anders. Het liefst in de provincie Groningen/Friesland. Jullie zijn mijn laatste redmiddel en voeg iets creatiefs toe aan mijn inmiddels lege en oncreatieve brein.

Groetjes Susan

• Marijke

Ik weet wel iets heel leuks maar dat is helemaal in brabant dus waarschijnlijk te ver weg voor je, maar in Uden kan je naar “de rooie sok” daar kan je een hele leuke avond hebben met entertainment, eten, drinken etc en de vrijgezel kan je opgeven voor een cususje vuur spugen! Het is ien iedergeval niet standaard! Succes er mee! Groetjes Marijke

• mariska

misschien een dansworkshop?

vor meer informatie kun je me mailen

• Helen Vergouwe

Hoi mijn schoonzusje heeft een glamour makeover gehad! Heel mooi opgemaakt en gekapt is ze daarna op de foto gegaan! Superdag was dat! Vast ppk in jouw omgeving te vinden. Succes!

• R van Zoen

In Amsterdam waterfietsen en dan een schildercursus. Succes ermee.