Oranjefeest organiseren

• Helen Vergouwe

Wij willen met ons plein het komend voorjaar een maand lang een soort Oranje cafe neerzetten. De vraag is alleen hoe te organiseren? Een inleg per dag? altijd wel een zeurpiet die zegt, maar hij drinkt meer dan ik. Consumptiebonnen? Lijkt een goed plan, maar mag dit? etc etc. Is er iemand die zoiets al vaker heeft georganiseerd tijdens t EK of WK voetbal en kan ons een beetje sturen?

• Michael

Beste, je zou dit kunnen doen d.m.v. bonnen of munten. Je geeft iedereen een aantal bonnen of munten, wilt men meer drinken dan kan men dit tegen betaling kopen.

Mocht je meer informatie willen mail even naar mijn email adres waar we contact mee kunnen opnemen zo kunnen we van ideeen wisselen.

Groet,

Michael

• Helen

Hoi Michael,

Leuk dat je reageert op mijn bericht! Wij hebben inderdaad ook aan consumptiebonnen gedacht, alleen kwam toen iemand weer met; in hoeverre mag dit? Is dit strafbaar? We weten ook dat er aan het huren van een tap buiten je tuin er een vergunning aan vast zit, dus leek het ons slim het in ieder geval in een tuin te organiseren. Ik hoop dat je nog meer ideeen/tips hebt!

Groetjes, Helen