chin chi wa??

• Marjolein

Mijn moeder wordt binnenkort 50 jaar en dan wil ik met mijn zusje een liedje doen dat ik eens op een bruiloft gezien heb. Echter, ik weet de titel niet en het lukt me dan ook niet om het lied ergens te vinden. Misschien kan iemand me helpen?

Het gaat zoiets als “chin chi wa chin chi wa chin chi wo wo wo….” Ondertussen gaat iedereen steeds gekker lopen: Eerst de billen naar achter, tong uit de mond, hoofd in de nek, enz….

Ik hoop dat iemand de titel van dit grappige liedje weet.

Groetjes, Marjolein

• jennie

beste marjolein.

ik ken het liedje wat je bedoel , het staat op een c.d. die te koop is op De Roompot dat is een camping in Kamperland. Volgens mij wordt die c.d. alleen daar

verkocht. Misschien kan je bellen en vragen of ze je hem toesturen. Ik wens je veel succes. groetjes jennie.

• jeanet

hallo marjolein,

dit liedje werd bij ons op de camping gedraaid voor de kids. het is van de Animatie Compagnie en ik heb het in mijn muziekbestand staan en wil het wel even naar je toe sturen. als je me dan even je e-mailadres stuurt, dan is het zo voor elkaar!

ik hoor het wel…

groetjes jeanet

• Marjolein

Bedankt voor de reacties!

Ik ben inmiddels een paar dagen aan het zoeken geweest en…. met resultaat!!!! Gisteravond heb ik het liedje gevonden en gedowload. Nu nog oefenen, haha….

Groetjes, Marjolein

• Martine

Ik ben erg benieuwd naar dit liedje; heb je de tekst nog? Kun je mij deze misschien mailen?!

Het klinkt leuk ;)