50 jarig huwelijk ouders

• D. van boxel

Hallo,

Aan het eind van het jaar zijn onze ouders 50 jaar getrouwd. Ik ben op zoek naar ideeën om het huis te versieren. Wie kan mij helpen?

groetjes diana.

• Michael Rutten

Beste, om een huis mooi te versieren of decoreren, zou je dit kunnen doen d.m.v. mooie ballondecoraties. We kunnen je hier bij helpen als je wilt. Mocht je meer informatie willen stuur even een email naar ons email adres en wij zullen dan onze informatie naar jou mailen.

Groet,

Michael

• Agnes

Ik heb wel eens een slinger gemaakt toen mijn vader 60 werd. Een slinger met 60 lekkere dingen eraan (de dingen waar hij van hield, bijv. caramels en salmiakbollen) en 60 zakjes met geld voor zijn kado (een sterrenkijker) en daartussen 60 kaartjes met een jaartal erop en een klein regeltje of fotootje wat er in dat jaar gebeurde. Zoiets kun je ook voor een huwelijk doen, lijkt me. Bijv. 1955: getrouwd. 1956: verhuisd naar… 1957: kind 1 geboren, 1958: been gebroken, 1959: met vakantie naar … 1960: kind 2 geboren etc. En er is genoeg te verzinnen voor de jaren die je niet weet (sinterklaas, kerst, zoveel jaar getrouwd e.d. :D).

Groetjes,

Agnes

• Agnes

Bedankt voor de tip trouwens ;) Mijn man wordt 50 in december en ik was dit idee vergeten. Ga het voor hem ook maken!

Groetjes,

Agnes

• Martine

kijk eens op www.gefeliciteerd.net; allemaal leuke tips om iemand leuk te feliciteren!