Hey,
Hier Wat tips:
"1: zorg dat je altijd muziekhebt
2:vraag of de jongens/meiden vragen willen maken en die dan snachts in een zak doen en beantwoorden
3:film
4:Griezelverhalen
5: Waarheid op procent
ik wil er zelf ook nog meer dus stuur er alstjebliefd nog meer tips
Ps. deze had ik van internet:
PIGGLY WIGGLY
Iedereen heeft een slaapzak of een deken. Stuur een van de meiden naarde gang.
De rest verstopt zich onder een van de slaapzakken. Het leukste is om niet in die van je zelf te kruipen, dan is het namelijk erg makkelijk te raden. Als iedereen verstopt is, roepen jullie : ‘'Kom maar!’'.
Het meisje komt van de gang en gaat op een van de slaapzakken zitten. Dan zegt ze: ‘'Piggly Wiggly’'. De gene in de slaapzak daaronder zegt dan: ‘' Knor knor’'. Aan het geluid van de stem kan het meisje dan raden wie er in de slaapzak zit. Is het goed dan mogen jullie met zijn alle te voorschijn komen, is het fout dan moet de gene weer naar de gang en beginnen jullie weer opnieuw met verstoppen. Als de gene het dan goed had, mag er natuurlijk een ander meisje naar de gang.
KUSSENGEVECHT
Je weet vast wel wat ik bedoel met een kussen gevecht.
Iedereen heeft een kussen. Met de kussens smijt je tegen elkaar aan.
Nog een extra leuk dingetje: zet wat muziek op bij het gevecht. Als de muziek stopt, en er is iemand die nu nog beweegt die is dan af.
M&M SPEL
Pak een grote kom en zorg dat hij helemaal vol zit met m&m's of smarties. Pak een dobbelsteen erbij, en ga in een kring zitten.
De gene die het feestje geeft mag beginnen. Gooi met de dobbelsteen. De gene die zes gooit krijgt de bak met m&m's en mag zo lang dooreten als zij wil maar als iemand anders weer zes gooit moet die gene de bak aan de ander geven.
GRIEZEL VERHALEN
Doe alle lichten uit en pak een zaklamp. Ga in een kring zitten en geef de zaklamp aan iemand. Die gene begint met vertellen. Als hij of zij stopt met het stukje geeft hij de zaklamp aan de gene naast haar. Die gaat verder met het eind van de vorige speler. Op een gegeven moment is er iemand die een eind maakt aan dit TE enge verhaal, en is het spel afgelopen.