Hoi wij hebben op 7 juni as in zaandam een straatfeest, ligt niet echt in het gebied wat je zoekt maar toch
Geachte heer/ mevrouw
Als Ik het goed heb begrepen zijn jullie een beetje beu van het steeds terugkomende BBQ feesten.
Ik bied iets heel anders aan met name “ ketel avonden ”. Ja wij hebben grote ketels en wat wij doen is
bij mensen thuis gaan koken iedereen kan zien , ruiken ervaren hoe het allemaal klaargemaakt wordt
dus , Feest.
Bent u geinteresseerd kunt u mij op +31641986613 bereiken.
bedankt
Peter Jakab
——————————————————————————–
Subject: FW:Bent u op zoek naar een betaalbare Amusementsband???? http://www.amusementsband.nl
Bent u op zoek naar een goede betaalbare Amusementsband met een gevarieerd repertoir voor een spetterend feest of een onvergetelijke bruiloft? Gegarandeerd succes
De optredens zijn al net zo divers als het repertoire.Wáár gespeeld wordt is eigenlijk niet eens zo belangrijk, als de sfeer maar goed is. voor bruiloften, feest- en dansavonden, diner-dansant, braderie, jubilea, verjaardagen, recepties, tuin- en buurtfeesten, bedrijfsopening, winkelcentra etc…..Plus/Minus brengt een herkenbaar en gevarieerd repertoire voor jong en oud, houdt van interactie met het publiek, werkt met professioneel geluid en licht en staat garant voor een feest met sfeer en gezelligheid. Een Band die altijd zal proberen het maximale te geven tijdens een optreden. De onderlinge band is zeer sterk, wat weer uitstraalt naar het dansend en luisterend publiek.
Wij kijken niet op een uurtje als het maar gezellig is.. Kijk gerust even op onze website.
http://www.amusementsband.nl
Mvg,
Dirk,Henk,Alex en Roos
Eeen straatfeest is pas een feest als er ouderwetse spelen worden gespeeld, zoals mens erger je niet, ringwerpen, dammen
maar sinds kort is er ook de swinxs buitenspelcomputer ideaal voor groepen kinderen, en of volwassenen,
De Swinxs regiseert een stoelendans, een ren je rot en een quiz
Voor meer informatie verwijs ik je naar www.joco-beheer.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?