Wij moeten met 11 mensen een podiumact uitvoeren van ongeveer 5 minuten. Het gaat om een soort zeskamp! Waarbij we punten krijgen. Heeft iemand een leuk idee?
Hallo,
wij hebben dit jaar een liedje van de musical mamma mia gedaan. Het is een komisch nummer waar je veel mee kunt. Als je de cd hebt is het nummer 22: pak je kans bij mij. Wij hebben daar een “bruidspaar” elkaar tijdens dat nummer laten veroveren door met elkaar te dansen en uit te beelden wat ze zingen. De vrouw in een 30 jaar oude trouwjurk en de man in een 30 jaar oud trouwpak. Op de achtergrond hadden we een groepje dat een dans op voerde. Op het laatst hoor je de weddingbells in het nummer en bij ons ging het “bruidspaar” (nep) zoenen terwijl de danseressen met confetti strooiden. Hiermee zijn we bij ons met de zeskamp tweede geworden van de 22 optredens! Succes gegarandeerd! Ik heb een opname (slechte kwaliteit maar je kan er een indruk van opdoen) op mijn computer staan. Mocht je dit willen hebben dan moet je hier maar even op reageren (op deze site).
Ik hoor het wel!
Groetjes Marijke
ps wij waren erg trots op dit optreden! (ik was de bruid tijdens dit optreden)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?