communie feest.

  • monique m v chayenne & shania

    Goeiemorgen allemaal.

    Zal me ff voorstellen.

    Ben monique moeder van 2 kids en gehuwd met edwin.

    Mijn vraag is wij hebben volgend jaar een communie feest thuis voor onze oudste dochter.

    Maar de vraag is waar kan ik nu tips vinden voor al wat voorbereidingen te doen.

    Hier bij ons moet je al ongeveer 1 jaar van te voren vanalles bestellen.

    Zoals tap, stoelen, tafels noem maar op.

    Maar nu kan ik nergens een lijst vinden op het net waat wat tips opstaan.

    Het eten maak ik zelf.

    Maar voor dingen kleine dingen wat je snel over het hoofd ziet die weet ik niet.

    alvast bedankt

    Groetjes monique

  • Ans

    Als U iets leuks zoekt voor een feest, moet U even kijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=qjhbAzooijc .

    Iets heel bijzonders voor een feest: Wij nemen alle direct betrokkenen om beurten op video op (voordat het feest begint, tussen diner en feest of aan het begin van de avond in een aparte ruimte) en op een bepaald moment op de avond spelen wij deze DVD af, waarin alle gefilmde familieleden in beeld komen in hun eigen videoclip. Wij hebben diverse songs tot onze beschikking, dus dat wordt lachen,gieren, brullen. Eventueel ook uit te breiden met DJ, live optreden, entertainer, karaoke, etc.

    Voor informatie kunt U contact opnemen met: Kevin Moespot, tel. 0641 635 693

  • Communie uitnodigingen

    Hallo Monique,

    Communie uitnodigingen maak je heel leuk bij Kaartje2go. Je kunt ze daar van je eigen foto ontwerpen en versturen ruim voordat het feest begint. Zij zorgen er dan voor dat de uitnodigingen op de door jou aangegeven datum worden bezorgt. Heel handig.

    Veel succes met de voorbereiding van het communiefeest en veel plezier.

    Groetjes

    Kees

  • Sonja

    Hallo Monique en anderen,

    Zelf bieden we op www.feestartikelenlimburg.nl voor communiefeesten leuke versiering, decoratie en ballonnen aan. Een van de trends is dit feest toch meer in de intimiteit van de eigen omgeving te vieren.

    Verder vindt je best veel informatie op http://www.eerstecommunie.be/tips.htm

    Kijk er gerust eens rond.

    Groetjes,

    Sonja

  • Jaap davelaar

    Hoi,

    Voor de aankleding, inrichting, decoratie en entertainment voor uw communiefeest belt u gewoon met de FEESTFOON !

    Zij nemen de “lastige” organisatie voor u uit handen en u kunt een geweldig feest verwachten!

    Bel nu met de FEESTFOON: 06 229 35 156

    Met vriendelijke groet,

    LEF entertainment

    www.lef-entertainment.nl

  • marc

    Zelf hebben we leuke Communie versiering gekocht om de feestzaal leuk te versieren. Verder nog wat decoratie en helium gekocht om de ballonnen tegen het plafond te laten zweven.