nonnenkleding

• anja

Hallo onze toneelvereniging is op zoek naar 4 nonnenkostuums, een novicenjurk, een pastoorspak en een nonseigneurspak. We hebben echter niet veel financiele middelen. wie heeft er iets voor weinig of voor de leen?

• ruth den Hertog

Beste Anja,

Ook ik ben op zoek naar een priesterspak, en dan vooral een overhemd met boordje. Toen ik dit bericht zag, dacht ik, “misschien hebben jullie een pak en zijn de voorstellingen afgelopen, zodat wij het kunnen kopen.”

Ik zou het fijn vinden als u mij een reactie wilt geven op onderstaand adres.

Alvast bedankt,

Ruth den Hertog

ruth@theatergroepsuburbia.nl

Theatergroep Suburbia

036-8448148

• anja

nee, wij hebben via een toneelvereniging kostuums kunnen huren voor € 10.00 per stuk en die kunnen we pas 12 juni halen in de kop van noord holland. Dus ik kan je niet helpen.

• ann flament

Hello,

Onze toneelvereniging is op zoek naar nonnenkleding voor 4 personen om te huren, kunnen jullie ons hierbij helpen?

Tel : 0472335262

• A. de Vries

Ik zoek voor vrijdagavond 24 april a.s. nonnenpakken ongeveer 10-15 stuks !!!

mogen ook kindermaatjes bij zitten !!!

Wie kan mij daarbij helpen

• Leen

Ik ben op zoek nr 13 kostuums nonnenkledij voor een schoolfeest! Ook naar kruisjes ben ik op zoek? Hebben jullie de kledij nog of hebben jullie gehuurd?

Laat je snel iets weten!

leendentandt@hotmail.com

• Bianca Serroen

hallo,

ik ben op zoek naar 14 kostuums voor nonnen voor het tweede leerjaar. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!!

Bianca