hoe organiseer ik een spooktocht

  • ciska

    Hoi,

    Ik woon tegen het bos aan en wil hier graag een spooktocht gaan organiseren. Hoe pak ik dit aan? wie heeft er goede tips?

    Alvast bedankt,

    Ciska

  • malu

    ik heb wel tips voor je, maar daarvoor moet ik nog een aantal andere zaken weten zoals welke leeftijd deelnemers, aantal deelnemers, lengte tocht etc. dus mail me maar !

    groetjes,

    malu

  • ciska

    Het gaat om ong. 50 volwassen deelnemers. De tocht gaat door het bos en mag ong. 1 uur duren. Het gaat me een beetje om hoe ik de route aangeef, wel of geen zaklamp mee, leuke “grappen” en dat soort dingen. Ik ben benieuwd of je wat handige tips hebt!!

    Dank alvast,

    groetjes,

    Ciska

  • margje

    ik moet ook een spooktocht organiseren,zou ook graag tips ontvangen

  • marieke

    mijn broer heeft vanavond een spooktocht..de ouders bedachten iets met een natte handschoen( om ze bij de blote benen vast te pakken.) een kettingzaag.en een ijzeren ton met een ketting..ook kan je een soort net spannen zodat het lijkt alsof ze gevangen zitten…mischien ook iets met geluiden??? suc6

    groetjes marieke

  • Lisa

    Ik zou ook heel graag wat ideetjes hebben! Moet ook een spooktocht organiseren!

    We houden elk jaar een tocht door een bos met enge personen, maar iets nieuw en verrassends is eigenlijk heel welkom.

    Groetjes Lisa

  • benjamin

    ja mischien is het leukl om een lang touw te laten volgen

    ZONDERZAKLAMP ,, dan zijn ze drukker met het touw en dan letten ze niet op of ze wat horen. of om de tien meter een pop met griezelkleren neerleggen en de laatste pop moet een echt mens zijn . heel huiveringswekkend

  • Linda

    Ik zou graag ook wat ideeen willen hebben. Voor een spooktocht op de camping voor 16+. Wie kan mij helpen aan leuke dingen.

  • karel

    ga naar recreatiecentrum de vinkenwaard, daar worden spookjtochten voor je georganiseert

    www.devinkenwaard.nl

  • jesper

    koop een heel duur eng masker en verdeel de kosten