Hoe organiseer ik bij mij thuis een geslaagd elfjes feest voor kinderen van ong. 6 jaar. Ik wil een speurtocht doen maar weet niet precies hoe. kortom alle ideeen zijn welkom gr. Petra
hoi petra,
alvast een paar steekwoorden voordat ik los brand : roze, glitter, glamour !
meisjes van een jaar of zes houden meestal van deze dingen. ik zal je in het kort een paar tips geven misschien heb je er iets aan. maak ten eerste ( samen met je dochter ) mooie uitnodigingen. Het is leuk als de kinderen verkleedspullen MEENEMEN zodat je thuis met de meiden kan verkleden, vergeet vooral de schminck . make-up niet, zorg voor felle kleuren, veel roze en glitter. Wat je ook kan doen is de kinderen zelf kleren laten maken dit kan heel makkelijk met lappen stof die je ze ombindt of laat ze een t-shirt beschilderen. Laat dit alles ongeveer 1 uurtje duren. Laat ondertussen iemand een speurtocht uitzetten, het hoeft niet lang te duren, en geef de route aan met sterretjes die je aan bomen of zo hangt. zegt dat ze de sterretjes moeten volgen want dan komen ze bij de schat van de elfjes. maak op het eind van de route een schat, dit doe je met een kist of doos die je mooi versierd met stof, steentjes, glitter etc. zorg dat in de schat iets zit voor de kids zoals iets lekkers of een klein cadeautje. of leg er snoep in en veters of touwtjes zodat ze daarna thuis bij jou nog een snoepketting kunnen maken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?