Ijshoorntjes waar te koop?

• Suzanne

Hallo,

Mijn dochter is bijna jarig, en nou wil ze zo graag ijshoorntjes met spek erop trakteren. Maar wie o wie weet waar ik die hoorntjes kan kopen?? Ben bij AH geweest en daar hebben ze niets.Heb wel andere supermarkten in de buurt, maar als ik zeker weet dat ze dit bij een bepaalde supermarkt verkopen is dat wat handiger voor mij.Dus als iemand weet waar laat het dan even weten. Alvast bedankt.

gr. Suzanne

• jeroen en malu

kijk of je via iemand aan een klantenkaart van Sligro kan komen en haal ze daar !

• Leikon

Misschien bij Jamin?

Of ga naar een ijszaak toe en vraag of je daar wat van deze hoorntjes mag kopen?

• Sammy mv 5

BIJ de EDAH kan je ze gewoon kopen hoor, zijn wel die vierkante hoorntjes, en anders idd ff een klantenkaart aan iemand vragen van de MAkro, Lukasklamer, of Sligro

Succes!!!!!

• Jacqueline

Hallo mama's en papa's

Ze verkopen ze bij Supermarkt Jumbo!!!!!

Ik ga ze morgen zelf ook halen en een leuke traktatie van maken

Doei doei Jacqueline

Mama van Jeremy …bijna 3 en Zoë 11 maanden

• sjaan

Hoi allemaal,

Je kan die ijsbakjes wel in de winkel kopen, maar het is seizoengebonden, dus in deze maand kan ik ze nergens meer vinden.

Wie weet waar je ze wel kan kopen in de maand oktober????

Je helpt mij hier enorm mee.

Bedankt voor jullie hulp,

Groetjes, sjaan

• Maarten

Hoi,

Je kunt de goede oublie hoorntjes bestellen op partymeester.nl

• Cynthia

Nou ben net bij de Jumbo geweest, geen ijshoorntjes.

Ook bij de AH XL uitverkocht, Lidl had ze niet, plus had ze niet en Boni ook niet.

Heel utrecht door gereden, maar geen resultaat. Vanavond terug naar AH XL hopelijk is het bijgevuld.