Tips gevraagd

• Esther

Hallo

Ik wil volgend jaar een suprise party organiseren alleen het budget is niet zo groot Ik zoek een goedkope locatie en catering.

Wie heeft er leuke ideeen en of tips

Alles is welkom

Bedankt

• jeroen en malu

waar wil je het feest houden ( provincie / stad / dorp ), hoeveel personen, budget ?

Esther schreef:

>

> Hallo

>

> Ik wil volgend jaar een suprise party organiseren alleen het

> budget is niet zo groot Ik zoek een goedkope locatie en

> catering.

> Wie heeft er leuke ideeen en of tips

>

> Alles is welkom

>

> Bedankt

• Esther

Ongeveer 70 mensen in Noord Holland op een leuke locatie misschien een zaal waar we ook naar buiten kunnen

• Martin

Wellicht is een Australisch verkeersbord met eigen ontwerp een leuk idee?

klik hier voor en voorbeeld:

http://www.ozshop.nl/index.php?cat_id=53

mvg, Martin

• MAR

woon je in de buurt bij boerderijen? Een boer wil nog wel eens een schuur uitruimen voor een feestje.

Maar je kunt het toch ook thuis doen?

Gewoon de stoelen aan de kant, kussens (matrassen) op de grond, lekker muziekje, wijntje, toastje en gaan….

Niet de luxe, of het feit dat iets veel heeft gekost, maar wel dat iemand voor jou een surpuriseparty heeft willen organiseren is al bijzonder op zich. Zwiep gewoon wat slingers(achtige) dingen door de kamer, hang wat balonnen op en als je maar gezellige mensen uitnodigt moet dat al lukken! Maak het je niet zo moeilijk ik heb 30 jaren ervaring.

Succes!

mar

• Ans

Als U iets leuks zoekt voor een feest, moet U even kijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=qjhbAzooijc .

Iets heel bijzonders voor een feest: Wij nemen alle directe familieleden om beurten op video op (voordat het feest begint, tussen diner en feest of aan het begin van de avond in een aparte ruimte) en op een bepaald moment op de avond spelen wij deze DVD af, waarin alle gefilmde familieleden in beeld komen in hun eigen videoclip. Wij hebben diverse songs tot onze beschikking, dus dat wordt lachen,gieren, brullen. Eventueel ook uit te breiden met DJ, live optreden, entertainer, karaoke, etc.

Voor informatie kunt U contact opnemen met: Kevin Moespot, tel. 0641 635 693