zilveren bruiloft

• birgit

mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en we zouden graag nog iets regelen in de zin van een liedje of een klein toneeltje ofzo.

Helaas ontbreekt het ons aan creativiteit.

Wie heeft er voor mij een tip of idee???

Ik hoor ze graag.alvast bedankt.

• Niekol

Je kunt a.dh.v. een ABC-tje een soort sketch gaan voeren.

Maak er een verhaal van en haal er allerlei attributen bij die je in het ABC-tje noemt.

Een iemand leest het verhaaltje voor en anderen doen de uitvoering.

• lenie

Voor een stuk of 10 personen.

1 waslijn. 2 personen houden de waslijn vast(ieder aan een kant)

Een persoon verteld iets leuks over het bruidspaar of over alleen de man of de vrouw.

Na het vertellen zeg die persoon, nou dat vonden wij zo leuk, dat is voor mij (bijvoorbeeld) 20 euro waard, En die hangt 20 euro aan de was lijn. Zo ga je het hele rijtje af. Na afloop hangt er misschien wel 150 euro. Zo denkt dan iedereen dan, dat

is lekker voor het bruidspaar. Maar dan begin je weer van voor af aan. En dan vertel je een - puntje. En zeg na je verhaaltje. Dat vonden wij toch niet zo leuk. En pak de 20 euro terug. Dus uiteindelijk hebben ze niks.

Wij hebben dit ook pas op een bruiloft gedaan. Het was echt heel erg leuk. Je moet het zien. Zo lijkt het misschien niet zo leuk.

Onze ouders zijn eerdaags 50 jaar getrouwd. Wij zoeken ook nog iets leuks. Dit is in de familie al bekend, dus kunnen we dat niet meer doen.

Succes ermee groetjes Lenie

• Suzan

Een bandparodie is ook altijd leuk. Verzamel allerlei liedjes die iets met het bruidsbaar te maken hebben. Het mag best vergezocht zijn. Zorg dat je met een grote groep bent en geef iedereen een rol (de ene madonna, de ander frans bouwer) iedereen playback zijn of haar stuk.. lekker overdreven doen en iedereen is blij. Een goede mix kunnen maken is wel een pre!

Verder is het ook leuk om pakken te maken van oude dekbedovertrekken. Deze geef je het paar aan. Iedereen van de gasten krijgt een ballon. Er is een of ander liedje (wat ik zo niet ken), waarin elke maand bezongen wordt. Er wordt dan wat over de maand gezongen en iedereen die in die maand jarig is mag zijn of haar ballon opblazen en bij het paar in het pak stoppen. Aan het einde van het lied zit het pak bomvol balonnen en kan het paar geen kant meer op…. Lang zullen ze leven erachteraan en voila :-)

• Ans

Als U iets leuks zoekt voor een feest, moet U even kijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=qjhbAzooijc .

Iets heel bijzonders voor een feest: Wij nemen alle directe familieleden om beurten op video op (voordat het feest begint, tussen diner en feest of aan het begin van de avond in een aparte ruimte) en op een bepaald moment op de avond spelen wij deze DVD af, waarin alle gefilmde familieleden in beeld komen in hun eigen videoclip. Wij hebben diverse songs tot onze beschikking, dus dat wordt lachen,gieren, brullen. Eventueel ook uit te breiden met DJ, live optreden, entertainer, karaoke, etc.

Voor informatie kunt U contact opnemen met: Kevin Moespot, tel. 0641 635 693

• Carmen

Dat is wel heel erg komisch!

Wat kost dat als ik vragen mag?

Groetjes

• ans

Hoi Carmen,

Als je me even een email stuurt (ans@abtproducts.nl) dan kan ik je een offerte en uitgebreide informatie doen toekomen.

Groetjes,

Ans

• hans

Is het nog van toepassing of wanneer is het feest. Mail me en ik heb waarschijnlijk wel een idee voor je ouders. (ben niet commercieel)ans schreef:

>

> Hoi Carmen,

>

> Als je me even een email stuurt (ans@abtproducts.nl) dan kan

> ik je een offerte en uitgebreide informatie doen toekomen.

>

> Groetjes,

>

> Ans

• hans

beste birgit.

Nogmaals, er is iets fout gegaan, mail me en ik heb waarschijnlijk wel een idee indien het tijdsbestek niet te kort is.

groeten,

hans

• Sanford.

Bruiloftreportage

Jullie gaan trouwen?

En zijn jullie op zoek naar een leuke en spontane fotograaf die jullie bruiloftreportage kan vastleggen?

Dan zijn jullie hier bij FOTOSHOOT.NL aan het goede adres.

Wij maken originele en creatieve bruiloftreportages waar jullie nog jaren van kunnen nagenieten en op terug kunnen kijken.

Bruiloftfoto’ s die jaren na de bruiloft nog steeds opleven als jullie er naar kijken.

Maak niet de fout om voor een goedkope bruiloftfotograaf te kiezen, want voor een bruiloftreportage krijgen jullie maar een keer de kans!

Speel op veilig en kies daarom voor FOTOSHOOT.NL.