trouwen, leuke ideeen???

• Janet

Hallo,

mijn vriend en ik willen gaan trouwen (word waarschijnlijk in 2008)

We zijn nu druk aan het zoeken naar een heel speciaal iets, hebben zitten denken aan trouwen in het buitenland, maar iets heel bijzonders in Nederland is ook zeker een optie. We zijn alle2 eerder getrouwd geweest en willen het nu heel bijzonder en misschien wel appart aanpakken, het moet onze 1e bruiloft overtreffen. We willen alleen mensen uitnodigen die heel dicht bij ons staan, dus een klein gezelschap (15 tot max.20 personen)

Wie heeft er een bijzonder, appart en/of droomide voor ons????

Alvast dank voor reactie

groetjes Janet

• karin

Hoi Janet,

Ik zit met hetzelfde “probleem”

Klein gezelschap en ik wil iets heel bijzonders!

Ik zou dolgraag in het buitenland willen trouwen, maar helaas is ons budget hier niet toereikend genoeg voor..

Misschien heb je inmiddels al ideeën opgedaan, dan zou ik ze graag horen!

Karin.

• Ans

Als U iets leuks zoekt voor een feest, moet U even kijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=qjhbAzooijc .

Iets heel bijzonders voor een feest: Wij nemen alle directe familieleden om beurten op video op (voordat het feest begint, tussen diner en feest of aan het begin van de avond in een aparte ruimte) en op een bepaald moment op de avond spelen wij deze DVD af, waarin alle gefilmde familieleden in beeld komen in hun eigen videoclip. Wij hebben diverse songs tot onze beschikking, dus dat wordt lachen,gieren, brullen. Eventueel ook uit te breiden met DJ, live optreden, entertainer, karaoke, etc.

Voor informatie kunt U contact opnemen met: Kevin Moespot, tel. 0641 635 693