40 jaar

• monique& jolanda

wij worden samen 40 jaar en willen een onvoorgetelijk feest organiseren met het thema fout… maar ja hoe doen we dat en waar kunnen we in noord-holland terecht om in te feesten. wie heeft een waanzinnig idee! alvast bedankt Monique en Jolanda

• jasper

thema fout…heel origineel….locatie kan ik niet helpen maar wel aan een drive in show. Niet duur en we zijn zo gek als wat. Mijn collega is een gekke Fries en ik een Gekke nicht dus hoe fout jullie het wilen hebben…wordt gieren en brullen…

• Monique & Jolanda

Hoi Jasper,

we hebben inmiddels rond de tafel gezeten (mijn zus en ik dan) en we gaan het in een schuur vieren op een boerderij… i.d.d. nog geen muziek we zijn wel aan het kijken. dus vertel wat zijn de kosten van ongeveer 4 uurtjes richting Ilpendam.

volgens mij kun je mijn e- mail adres aanklikken. en wij willen ook weten wat voor spullen je allemaal bij je hebt (qua licht enz..) kunnen we jullie op internet vinden?

een lieve groet van Monique en Jolanda

• Monique& Jolanda

P.S. Wat voor muziek draaien jullie jasper?

• Ans

Als U iets leuks zoekt voor een feest, moet U even kijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=qjhbAzooijc .

Iets heel bijzonders voor een feest: Wij nemen alle direct betrokkenen om beurten op video op (voordat het feest begint, tussen diner en feest of aan het begin van de avond in een aparte ruimte) en op een bepaald moment op de avond spelen wij deze DVD af, waarin alle gefilmde familieleden in beeld komen in hun eigen videoclip. Wij hebben diverse songs tot onze beschikking, dus dat wordt lachen,gieren, brullen. Eventueel ook uit te breiden met DJ, live optreden, entertainer, karaoke, etc.

Voor informatie kunt U contact opnemen met: Kevin Moespot, tel. 0641 635 693